21 abr 2009

Cada día eramos mas y practicábamos "deportes"

Si no me fallan los números llegamos a ser unos veinte haciendo barullo...
Uno de los deportes favoritos era sin duda el ceibar, aunque claro! había ocasiones en que los ceibadores eran mais cos ceibados.. (tradúzcase, para aquellos que no nos entiendan, como pastores y animales bien sean vacas u ovejas..). Andábamos alá por os prados da airexa ou do barrio custodiados as veces por O Dionisio empeñado en que xugaramos o trompicallo...
Otro deporte que se nos daba un poco peor era el de hacer torres humanas.. , no sé de donde nos vino la moda esa aquel año, pero el caso es que alguien tuvo que poner escayola.. No se si hay alguna foto de esas torres, alguna me suena.. si aparecen ya sabeis ¡al blog! Aún recuerdo a mi madre... ¡pero hai que ver que tolos estades..!
Otro año se nos dió por el rugby...otra moda rarísima ¿no os parece? ¿rugby? ¿pero quién mas jugaba a eso? ¿ y de dónde salió?....yo creo que lo que queríamos era tirarnos unos encima de otros..y cuanto mas fuerte mejor..por los super prados de la lamela con los del barrio al completo. Aquí van mas fotitos... vereis los comienzos del chucalate en invierno claro..fue supongo alguna pascua donde los shorts quedaron aparcados

¿alguén sabe onde é esta foto?


O chas... en pequeniño

as primeiras chucolatadas

27 comentarios:

LASFORXAS dijo...

BUENO, BUENO BUENO, TEÑO QUE DICIR QUE MIRANDO ESTAS FOTOS NON RECORDABA ESTAR CONVOSCO DE TAN NOVO. POR FAVOR O QUE AS TEÑA XA ME FAGA CHEGAR ALGUNHAS DELAS, PARA QUE DISFRUTEN DELAS OS MEUS FILLOS; BUA, VANSE PARTIR OCHOURIZO DA RISA.

corredoira dijo...

jejeje ¿pero ti que pensabas lasforxas? que aqui non se salva ninguen..direite que estas en bastantes asique non deixes o blog que voveras aparecer seguroooo

corredoira dijo...

por certo lasforxas nos andas perdido por os mares de figueiroa.. pero ainda non nos contaches de onde ben o teu nome¿?
por certo recordos a family... que ainda e bastante ¿e? bcos

lasforxas dijo...

pois imos ver corredoira, o nome quiteino do meu pai que cada vez que me mira a min, meus fillos ou meus irmans sempre di o mesmo..QUE FAS LASFORXAS...

Liñares dijo...

Sin duda ¡esto es buenísimo! Estoy más enganchada ¡que al chocolate! Eso sí, las arruguitas de tanto reirme ¿quién me las va quitar?

Recuerdo perfectamente alguno de esos deportes nuestros.
De hecho, el final del verano también se caracterizaba por volver al asfalto con las piernas llenas de arañazos.
Menudas señoritas! con las piernas destrozadas y "tirándonos" encima de los chicos ¡no vale mal interpretar!

Lasforxas ¡bienvenido! Hace mucho que no te vemos!

corredoira dijo...

jejeje Liñares ¡e verdade! eu tamben recordo todas as pernas rabuñadas... e que tanto short..
e falando do teu pai lasforxas, vino outro dia nuha inaguarcion duha taperia... e que cando hai pinchos gratis non perdemos unha eh! :)..
E analizando as fotos... fixadevos como reciclamos algunhas a roupa...
Por certo moitas felicidades o Yores que onte estuvonos de santo!!!Moucho-bimbas como vai ese tour?

Maqui dijo...

Quen é lasforxas??

Maqui dijo...

E este ano perdinme o chocolate, pero según me dixeron, qu a partida do party estivo moi animada...

chiri dijo...

Que pasa Maki...si si escaqueachete da revancha,que paliza lle metimos....buaf impresionante...que fas a estas horas no blog,eu dixen vou botar un vistazo haber quen é O CHIRI...que gracia lasforxas,xa te irás enterando,bicos a todos

moucho dijo...

Que tal todos? Bimbas, co castellano que aprendeu a pequena eiquí en Bcn xa logo falara.Hay unha smana estas horas einda nos rimos xentando Sdos.Naceu a sobriña ou?

bimbas dijo...

Moucho, pois si... algo millor xa o fala. o malo é que co que máis se quedou é co tema que xa falaba e entendía un pouco...xa sabes, nón?

A sobriña inda nón veu, pero está a punto.

A Lamela dijo...

A ver Maki PONTE O DIA, non so hai que ler as ultimas entradas, xa veras como asi descubres que é Lasforxas.
E con vos Moucho e Bimbas agardamos esas fotos da visita a BCN, e o Bimbacho en canto sea Papi que nos informe algen que agora e ben facil.
Como veredes por o enlace do Colado do vento hai unha serie de rutas moi interesante a ver si n os animamos e facemos algunha.
Tamen dicirlle a Corredoira que os novos enlaces estan moi ben, levannos a terra da avoa.

corredoira dijo...

Xa!! Xa esta quí!! Acaba de decirmo a super Tia!Arantxa se chama!! Moitas felicidades Papa!!
Preparate Arantxiña que che imos dar moitos coliños.. Bimbacho traenola pronto eh!! Sobre todo a avoa e a tía que seguro querran sentila. Muaks e disfruta!Manda foto po blog

lasforxas dijo...

eiqui hai algun e alguha que o esta pasando teta mentres alguns parbos nos preguntamos entre nos quenes somos....e non e por nada pero eu teño ganas xa de pasalo teta tamen....

corredoira dijo...

por certo lasforxas, recordos do chiri

lasforxas dijo...

corredoira, bouche contar un segredo agora que estamos sos e non se entera ninguen; eu son probe e non teño internete na casa, asi que teño que andar a godelo por donde podo o que me leva a non poder estar todolos dias convosco e cando estou, non podo estar moito tempo o que a sua vez me impide ver todolos comentarios por ise motivo non dou cazado mais ca os evidentes. Asi que agora que non se entera ninguen......"QUERESME DICIR QUEN OSTI.. SON O CHIRI, O MAKI, O LASFORXAS E ALGUN MAIS!.....me eoti etresaaando....

lasforxas dijo...

nota; non me dicir quen e o LASFORXAS

A Lamela dijo...

A ver oh! pensei que che quedara claro na entrada anterior, a da medorra de Veleigaz , aqui so me queda esplicarche quen e o maki se non me engana a tua identidade e o teu primo, o das motos. Espero que ahora te aclares, bicos e lee polo menos estas tres ultimas entradas.

lasforxas dijo...

lamela ou corredoira temos que quedar un dia para que me enseñedes a funcionar ben con isto, por que poño comentarios e logo non sei donde e me leva tempo buscalos para ver as respostas as miñas tonterias. Xa me diredes como facemos .... un bico, ou dous..ou.........ummmm deixade asi....

corredoira dijo...

jejeje pois falo bastante ben lasforxas...¿godelo? non capito
por certo O CHIRI mandache recordos

lasforxas dijo...

corredoira, pois poño Godelo ou Goder por non poñer Jodelo ou Joder. Isto o facia Quesada nos chistes do Faro de Vigo. Dalle
dalle recordos ao Chiri

chiri dijo...

Xa me chegaron os recordos...deixadevos de tantos recordos e mais bicos..xa lle damos outra pista o lasforxas,tes que descubrilo lasforxas

lasforxas dijo...

chiri creo que xa te teño, pero non estou seguro asi que me pido o comodin do publico.............
¿o de chiri non vira por iso de fumarse uns CHIRIS non?

chiri dijo...

Ahí lle doe lasforxas...andoche enchirada con tantos CHIRIS....pasa lasforx..queres que che pase algún chiri...

moucho dijo...

Eu si que estou enganchado.Oe Lasforxas vouche dar unha pista da/o Chiri pq me tes hasta o carallo co/a Chiri.Ten tres irmans.Veña dalle un pouco mais o coco

lasfoerxas dijo...

moucho, eu so teño coñecemento dunha persoa das que poida ser, que teña tres irmans... asi que so dime se algun dos irmas da chiri e da familia das lechuzas.......

covetas dijo...

Buuuuuffffff, lasforxas ya me he perdido...tanto recuerdo de chiri...ya no sé quien es quien...juajua...buuuáááá