30 mar 2011

Dulces sonos Aroa...



Pintaría o blog de debuxiños con tantos pequeniños e pequeniñas o noso redor....
Benvida ti tamen Aroa.
De seguro encantaranos verte pola Airexa  crecer....Dando os primeiros pasiños....correndo, rindo, chorando, xogando, falando...atopando misiños e descubrindo buchitos....
¡Cantas cousas por descubrir Aroa!
Cantaríache unha nana pero como ben sei que non soaría moi ben mellor shhhhhh shhhhhh...escoita...escoita... que de seguro a teu pai tamen lle gustará escoitala da man de Fuxan os ventos...


Biquiños Aroa

31 comentarios:

corredoira dijo...

Eu lánzome de primeira
Aroa; clavadiña o primo Alejandro

corredoira dijo...

Lasforxas acabo de ver o programa!!!
da gusto con estes veciños que enseñan así a nosa terra
Gracias Martin e Bárbara!!!

buliño dijo...

noraboa papis!!!!eu penso que che é clavadiña o pai...
corredoira me imaxino que o programa que te refires foi o de destino españa que sairon os ingleses de mer.a verdade e que estuvo xenial.
moucho xa che veu o xuizo ou ainda andas inflamado con el?

covetas dijo...

!!!!!que cosita!!!! muy bonitiña, Jores, felicidades otra vez.
Corre, una nana muy especial, suena dentro del corazón !!!!!!PRECIOSA!!!!!

covetas dijo...

Lamela ¿mejor? acabo de leer que estabas maliña.
Aroa, un nombre muy exótico, jores, muy dulce, me gusta, te mando un achuchon para esa bebita.Un bico

A Lamela dijo...

Mi ma Corre outra vez enxogando....

corre dijo...

si buliño era por o programa dos veciños de Mer... se alguen non o viu que se pase por a páxina de rtve.
Lamela ¿enxogando? xa estamos coas palabriñas....

covetas dijo...

Hola,....10 minutos....
enxogando pañuelos de papel .....jejeje pero.....¿es alergia? por éstas fechas es muy típico.
!!!!!!QUE SOL!!!!!!!aummmmmmm
voy a tomarlo un poquito y me cargo las pilas......Biquiños

Moucho dijo...

Bimbas
Os merengues poden ir facer a pretemporada a Manzaneda outra vez,esi poden baixar a carqueixa preparar os partidos co Rio sil.Tomai Waca Waca

Moucho dijo...

Burriño digo mouriño
Este partido si quiero empatarlo a cero lo empato,e perdichelo gilipollas
Preciado eres o millor, deixate perder no Nou Camp e ganache no Bernabeu

buliño dijo...

xa lle veu o xuizo o moucho!!!!!

acercase a feira do viño,ide lavando as tazas

Xanimol dijo...

Corredoira, chegaron rumores a BCN de que este ano, si que vai haber Pascua....non me digas que non estabas enterada?

corredoira dijo...

Mmmmmm Xani non sei se creerte....xa me tomaches ben o pelo..
AlEGRARIAME UN MONTON!!
Repetiariache a frase da cabeceira de este mes de Abril...A Lamela anda empeñada co año...
Buliño eu a taza xa a teño preparada fai tempo ainda que non beba moito jeje ;)

corredoira dijo...

por certo quén da o pregon este ano????
Garabixoooooo o priscilvs deste ano non sei se gañará pero a saber de maneira especial a algun de nos ;))

Xanimol dijo...

Eu teñoa mente moi sucia, se me recitas esa frase, empezaria a pensar mal.......
A informacion, procede da Enriqueta...a ver si alguen, ten mais informacion e nola amplia e corrobora

LIñares dijo...

CLARO! tiene que haber Pascua. Xanimol, tú que tienes muchas vacaciones... vete haciéndo lo oportuno!!

Covetas, ese sol es el que buscaba yo hace unas semanas :-((

Anónimo dijo...

Mais datos Pascua Xa!!!!!!!!, Viva San Salvador de Figueiroá.....
Papis como van esas pequenas?????

Corre dijo...

VIVA!!!
sísí!!!! si! mais datos, mais datos...
Hai que sacar as sandalias nenas... que calorrrrrrr
Xani non me seas mal pensao.. Si o dice a Enriqueta enton xa me creo algo...

covetas dijo...

!!!!!!VIVA!!!!!! !!!!AUPA LA PASCUA!!!!!
Liñares,si, si ,ahora si que hace calor, para la próxima seguro que tendrás más suerte y si no, siempre quedan las fiestas de pijama....jejeje
Futboleroooooooo, deja de provocar a la gente que luego no miden lo que dicen.¿que tal tus princesas?

covetas dijo...

Cumbó,cumbó,......lalá....cumbó,cumbó lalá....xani pa tu mente le pongo música a la frase del més......jejejeje
Corre ésto ha sido un momento que me habeis inspirado....jajaja gracias mentes de veleigaz por vuestra alegria....apertas a todos

corredoira dijo...

jajaja covetas veo que lo pillas!! cumbó cumbó la la xani cumbó cumbó lala...
¿escoitais???

Xanimol dijo...

Eu teño a mente sucia, pero vos tedela moi deteriorada...........estas moi mal!!!

chiri dijo...

Pois eu tamen oin rumores de que igual hai pascua.......
Ide preparando os vestidos.........e como sigamos asi tamen as sandalias...
Nenas xa podemos tomar o sol en Veleigaz

covetas dijo...

JAJAJA XANI, si,si es de nacimiento.......jajajaja

Liñares dijo...

Vamos, que A lamela ya está sacando las tumbonas al lado del huertito de Veleigaz.

Esas pequeñas ¡contarnos qué tal andan!

Anónimo dijo...

Gran fiestas de la pascua en san salvador de figueiroa corren rumores...bueno ya pasa de rumores jejeje. Viernes pancetada con un duo para animara fiesta´sabado orquesta y domingo nuevamente el duo...

saudade dijo...

bueno como escribo tantas veces...non me acordei de poñer o nome son saudade

corredoira dijo...

ALAAAAAAA!!!!! E POR TODO O ALTO!!
Pregúntame Anduriña que quen son os ramistas...
Nenas haberá que vestir a santa ou??

Saudade dijo...

pois son o tino o florencio o juan do barrio y o ricardo o marido da ana belen

ursu dijo...

Cómo se nota que estou no mundo por estar!!! N¡Mi ma, que atrasada de noticias estou!!! En fin.
Felicidades a los papis, enhorabuena a las mamis y bienvenidas a las protagonistas!!

Anónimo dijo...

Ainoa,que os ánxos te acompañen en cada paso do camiño que estás comezando a recorrer.
Un biquiño Yoryo.
MP.