11 abr 2010

A festa do meu pobo...

Y de todo el rebaño de ovejas seguro pensaría el abuelo sentado bajo el pino de los xunqueiros…
¿cal me será a mellor que dará un bo año pa pascua?
Como en toda buena fiesta de la comarca ¡o año que non falte! Y fijaros su importancia, que se puede perder la música, la procesión, los cohetes…pero lo que no perdemos es el suculento y abundante menú…
Aquellas pascuas de hace años en Veleigaz ya son historia…
Aquellos días previos donde los valientes mataban “o año”… El poner la enorme mesa, contar los invitados, los fiambres de entremés, decorar la ensaladilla… e aquí se sentan os pequenos…, el olor al adobo de ajo y perejil…Aquellas mañanas de revolución…con el olor de la leña calentando el horno,... algunos mas madrugadores que otros…el vestido nuevo y la procesión…Luego, antes de comer,llegaban de Naván, de Bulso… y con los postres, sobre las siete de la tarde, se escuchaba a lo lejos, en el barrio...;
prbando, probando, sí, sí, hola, hola.....
Este año recordé más que nunca todo aquello…Aquí está esta última de este año en Veleigaz…Distinta como es inevitable pero ahí está. Ahí está como decía aquella canción..viendo pasar el tiempo…

52 comentarios:

Castoriña dijo...

Unha vez máis Corredoira noraboa, o video esta xenial. Conseguiches que, ainda que non estivera ali, puidera disfrutar un anaquiño deses queridos encontros...gracias.

Liñares dijo...

Ahora está en la TV Petan Pan, pero nosotros no necesitamos ver esta peli para transportarnos a un lugar mágico. Nosotr@s tenemos a nuestra particular Wendy&Corredoira!
Como de costumbre ¡un díez para tí!

Liñares dijo...

Castoriña, estuve en Castro ¡como crecio aquello!Me dio mucha penita no verte ¡habrá que volver!

chas dijo...

liñares o Petapán ese que dis que era da veiga xq a Eirexa nunca chegou?????.jejejej..a "r" nin escribindo,,jejejejejeje..sen acritud......

Campurriana dijo...

¡Qué bonito vídeo, Corredoira!
Mezclando lo tradicional con las nuevas tecnologías y parece que yo también estaba por allí y todo!

Seguid compartiendo estos momentos de la vida. Felicidades a todos.

lasforxas dijo...

unha vez mais nos sorprendes corredoira, ou polo menos a min, sei que non e moi romantico, pero eres a este blog coma Mesi o barsa xa non te podemos calificar e de seguro que nos has de voltar sorprender...............
.............a mais sincera ¡NORABOA!

lasforxas dijo...

por certo CR9 non fagas certas as palabras que me dixeron na Airesa o dia da feira do viño cando me contaron que so escribias no blog cando lle ia ben ao madrid......

corredoira dijo...

jajajaa lasforxas... gustoume a comparación! non é que sexa moi futbolera pero visto como poñen o mesi e todo un honor!!
Castoriña si teño as fotos, gracias pronto enseñaremos como son os furanchos para que se nos animen os demais para o próximo..
Feliz semanita haiii que duros son os lunessssss

corredoira dijo...

Liñaaaares alaaaa vou e parece que a lamela tamen!!
Prepara tu pisito de soltera jejeje

Liñares dijo...

Chas, debe ser que por la Veiga no usamos de eso ¡no se te pasa ni una! jejeje

Por cierto, como te pilló Corredoria el día de la chocolatada, eh!

Liñares dijo...

Corredoira, lo único que hay que preparar es la fiesta!!!
Oooeeee! Oseeeeeee!!

A los merengues... no les digo nada! Le damos por todas partes!

Castoriña dijo...

Liñares xa sabes tes que repetir o de Castro, pero a seguinte vez cando eu ande por aqui! e o resto tamén vos podedes animar que como di a canción "Que bonito es Castro y más son las castreñas, quien pudiera ir, quien pudiera ir a bailar con ellas"

bimbas dijo...

Castoriña,

Xa sei que iste tema xa se discutío eiquí, pero: ¿Un é de donde nace ou de donde pace?

Castoriña dijo...

Parece mentira que me fagas a min esa pregunta, ¿ti de donde crees que me sento?

covetas dijo...

Corredoira,!!!!QUE BONITO!!!! otra vez más me dejas sin palabras y con unas ganas enormes de compartir alguno de éstos momentos con vosotr@s. Le enseñaré el video a mi maridin a ver si se engancha...
Bimbas como dice castoriña: de donde se siente....¿NOOO?....y ahora mismo siento como corre la sangre gallega por mis venas....ésta campanilla que no deja de soltar polvo de hadas.....
UN BICAZO

covetas dijo...

Chiri, chegoume o añiño, rosca e roscon y celebramos admás de la pascuilla los 65 do meu pai.

ursu dijo...

Hay que ver esta muller que capacidade de síntese ten. Garantízovos que tiña unhas 300000 fotos...Polo menos!

CR9 dijo...

xente xa eztoui vendo que me daban por morto. Espero que non levedes unha gran susto. Quedan siete partidos pra que podrades celebrar algo. einda podedes levar un gran susto non vos olvidedes do tamudazo que levastes fai dous anos

moucho dijo...

Bon Día

JuaJuajua
O sabado as 21:45 chamoume Cr9,pa decirme que disfrutara dos goles do 9 do Madrid,non sei quen era pq non se viu,o que si se viu foi o 10 do Barça.

Juajua jua a cascarla merengones,e pa acabar de fundirvos(se non estades xa)levantaremos a copa de champions no voso campo.

TOSPIRO dijo...

Joer CR9 que triste tener que hacerte ahora del Español (de BArcelona) jajajajaja.
Correeeeeee!!! grande, grande....

bimbas dijo...

Castoriña,

De donde te sintes imaxino que o sei, co que te sentas seino seguro.....¿Ou xa te olvidache da canción dos Pixoliñas?

bimbas dijo...

Moucho,

Como decía unha pancarta no Bernabeu: "Poco Cristiano para tanto Dios"

Sobre a final da Champions: .....por ahora o camiño do Santiago (Bernabeu) vaise facendo bén, xa vamos chegando a Sarria, a ver se ganamos o xubileo ou nos aparece o Eto'o por diante.

Castoriña dijo...

Os "Yellow pixoliñas" xa non me lembraba!! a canción boísima JA, JA, JA... Como xa vexo que tes moi claro con qué me sento, vouche dicir de onde me sinto: aínda que polo de agora estou moi ben por estas terras eu son e síntome galega. O das castreñas o dicía para que vos animárades a vir por aquí, porque ademáis de poder disfrutar dunha boa paixase podedes, según a canción, disfrutar das castreñas que tamén o son (chin, pon). Ademáis parece que temos algún que anda buscando moza... malo será que non atopemos por aquí algunha enfermeira ¿non?

SAUDADE dijo...

Corredoira, en dos palabras IM-PRESIONANTE muy chulo el reportaje como siempre!

Gracias a estos reportajes tuyos y este blog…el pasado nunca se muere en nosotros….ni siquiera se convierte en pasado.

Xanimol dijo...

O Jores non sei que tipo de privilexio ten ca Corredoira que sempre é o protagonista dos seus montaxes....esto empeza a cheirar a can...

Cules, tranquilos, non pos poñades nerviosos, enseguida se volvera a poñer o papa encima da mama....ou en terminos futbolisticos, o Casillas encima da Carbonero... (eso é algo que o Valdes nunca conseguirá...)

lasforxas dijo...

bueno bueno hoxe o blog anda a 100
saudos para todos
..........castoriña estou ben seguro que te sentas na banqueta ou na silla..

catalana dijo...

Es la primera vez que veo este blog y me ha encantado, me ha traido muchos recuerdos espero que no degeis de escribirlo un beso. Y visca el barça

corredoira dijo...

¿catalana? supoño a rapaciña aquela que andaba boca abaixo...Benvida!Parece que al final los de Bc vais siendo mayoría...
Saudade... o pasado e futuro ...;)

corredoira dijo...

Upa Rio Sil Oe Oe Oe!!!!
Se hai alguen por ahí poñede a 2.. hai unha peli muy chula...( un pouco ñoña pero chula) ata mañá

chiri dijo...

Corredoira,Tospiro,pariu a vaca.....nin eu pensei en asistir o parto e mirade por onde o día da Pascuilla....

Liñares dijo...

Chiri, vete preparando la cuadra que allí va Corredoira con su cámara y su libreta de notas!

Bienvenida catalana!!!

Liñares dijo...

Xanimol, no te pongas celosón de Jores. Ya sabes lo que dice Corredoira, esas manos...

Liñares dijo...

Covetas, tu papi con esos 65 está muyyyy bien! Hubo allí un encuentro entre los de Bolmente ¿verdad Tospiro?

covetas dijo...

Liñares, tú tb sales estupenda tal cual eres....ya me contó tospi que fué un ida y vuelta....!!!!!CAMPEONA!!!!!!
Chiri, la vaca tb quería su parte de protagonismo, yo no sé si será la misma pero la foto de perfil faceboock de tospi es una marela...jeje

moucho dijo...

Xanimol,Tou contigo,a Carbonero nunca estara por debaixo do Valdes,pero o Valdes sempre por encima do Iker.

Catalana,
Pasache moito frio na Airexa?
Ahora entendo pq subias cada día con tres copas de mais.

Xa pariu a vaca Bbacoas

moucho dijo...

Liñares
Hubo muchos encuentros muy sorprendentes,Gundivos....Veleigaz...Bolmente Veleigaz,e Tospiro?
Eu non sei que pasa pero en Veleigaz xa daquelas había boas mulleres parece ser.

catalana dijo...

Si que pase frio pero lo de las copas era una escusa.
La proxima volveremos en verano.

corredoira dijo...

Chiriiii ¿sacaste fotos?? ¡este finde me llevo la camara!..Por si no lo sabeis parir pariran un monton de vacas mas... pero en Figueiroá cada vez será mas raro.. asique pequen@s hai que documentar estos partos en extinción...
TOSPIROOOOO mandame tus fotos please!! se acabó la buena vida eh!! ohhhhhhhh

TOSPIRO dijo...

Pocas fotos tengo......tu dirección???
Moucho eu preguntei a o Pai y pusose colorado, no sei eu que quere decir eso...jajajajajaja
Benvida Catalana xa veras que esto engancha, excusa dices si es que te gusta más que "A LEITE A OS CHIVOS"-Frase mitica del gran amigo Michael o MIKEL-

corredoira dijo...

rosidp@terra.es
quería yo las de la leña de la Airexa.. do you remember??
moucho!! ainda non teño as da churrascada...

covetas dijo...

Tospi,ya has liado a corre para no ser el único objetivo de cachondon@s.....jejeje....(tu hermanita tenia la dirección).
Bos dias a todos,vou levaros nenoso cole...

Liñares dijo...

Mucho roce había entre los vecinos de las parroquias en esas épocas!

BUENOS DÍAS!!!

ursu dijo...

Non Liñares non, non te equivoques, roce non che debía haber moito... ganas non sei, pero a efectos prácticos o roze paréceme a min que ía seguido dunha labazada de dedos marcados.

moucho dijo...

Que bueno eh!!Tospiro
Os cubalibres gustanme mais que o leite os chivos.
Frase pa historia do Sr Mikel

catalana dijo...

Si eso de los cubatas men empez� a gustar cuando llegu� a cierta aldea de galicia...
Con lo buena que yo era ja ja ja

chiri dijo...

Catalana!! os cubatas creo que lle gustan ben a todos..di que si e a min tamén claro
BOAS NOITES A TODOS!!! AH! E OUTRO VISCA POLO GUARDIOLA OU DIGO POLO BARSA.....

covetas dijo...

Chiri,pues a mi el sabor cada vez me gusta menos pero lo que me vá es el puntillo q me deja (no necesito mucho, jeje)....y los chupitos?...bufff...el fin de semana mi padre sacó un licor café y "casi memueeerooo"......algo chiva me he vuelto ¿NOO?
Catalana, un saludo ,mi hermano me ha comentado quien eres pero no te visualizo ,de todas mneras !!!!bienvenida a estos momentos "chas y aparezco a tu lado" (como dice la canción)

moucho dijo...

Xanimol,tospiro!!!
Cdo facemos as filloas?

jores dijo...

joder,por fin vin o video!mu chulo corre,pero non me saques tanto que xa vin algun resquemor...jaja.catalana,non te vin,claro,beber e dormir,pero alegrome moito....veras que esto a parte tamen e unha especie de aula de galego...asi me gusta tospiro,practicando.....eeee,de futbol nin falar,e do patan pan da veiga menos....cr9,sabes que decia un paisano teu..."siempre positivo,nunca negativo"....moucho,terei que mandarvos os formigos pas filloas logo....

jores dijo...

perdon por o largo do tema,e que teño que poñerme o dia...

catalana dijo...

Joder que imagen que no solo estuve bebiendo que estuvimos visitando sitios mas que nada para no pasar frio en la casa.
Jores a mi tambien me alegró verte aunque solo sea en foto.

SAUDADE dijo...

Si si chicos doy fe que la catalana tambien visito muchos sitios.

Galicia por una semana se convirtio en llana ni una montaña...jeje debian ser los cubatas :P