9 feb 2010

Nuevos pobladores del rural...

Hacemos hoy un añito querido@s bloguer@s y os tenía yo una sorpresita que aún no he podido conseguir... Digo aún, porque espero vendrá...Asique dejaremos esta celebración para mas adelante. Así aumentamos la intriga eh?
Os paso de todas formas para que os entretengais cuarenta minutitos el programa del domingo de vivir aquí que salió en la TVG. Salen nuestros amigos de Mer; Martin y Bárbara además de otros valientes nuevos pobladores del Rural...

vivir aquí ( una vez que esteis en la página de tvg a la carta poner "vivir aquí" en buscar y os llevará a los últimos programas. El que os cuento es del pasado 07/02/2010.)

Y como contribución personal y en honor a todos estos valientes que decidieron un día cambiar de vida y algunos los tacharan de locos o soñadores...

yo les dedico esta canción ¿os suena?

Hoy quiero aprender a recorrer vuestra noción desnuda.
Hoy quiero aprender eso que nunca permito en la vida.
Y quiero aprender y liberar de dentro esa ternura.
No lo dejaré, hoy lo haré.
Hoy quiero aprender y escucharé todo lo que me digas.
Y deben saber que en vuestra voz existe la cordura.
Esa que hace ver que falta tanto en esta linda vida.
Y voy a aprender, hoy lo haré.
Y cuando nadie para un rato y mira a su alrededor,
no se deja afectar.
Y es que este mundo gira tan deprisa,
sólo se llega a pensar locura de los demás y nunca miro la mia.
Y hoy voy a entender y lo pequeño que soy en la vida.
Y hoy voy a entender que lo pequeño es grande día a día.
Y hoy voy a saber y recoger toda vuestra caricia,
que llega a la piel y hará bien.
Y cuando nadie para un rato y mira a su alrededor,
no se deja afectar.
Y es que este mundo gira tan deprisa,
sólo se llega a pensar locura de los demás y nunca miro la mia.
Y que existe y que se que ahí está.
Y cuando nadie para un rato y mira a su alrededor,
no se deja afectar.
Y es que este mundo gira tan deprisa,
sólo se llega a pensar locura de los demás y nunca miro la mia.
Y que existe y que se que ahí está.

Es del canto del loco y aquí está el video;

Ahora leer de nuevo la letra...

88 comentarios:

corredoira dijo...

Si hace un año me dicen que esto del blog/bloc/blogue iba a funcionar así... contestaría yo
si oh!!ti toleas...

jores dijo...

e de que falamos aqui corredoira? ou fai pouco que o subiches ou a xente quedouse en blanco........xa ves que a cousa funciona,e ben. xa esta tardando esa sorpresa. chaaaaas!ainda vives!desde o becerro non se sabe nada de ti macho .

jores dijo...

quero decir que eu a eses de mer non os coñezo.......e si, a cancion esta moi ben.

moucho dijo...

Que bueno,corredoira,a miña canción preferida(bueno,el canto del loco es lo mejor que existe) ahh,con el Rum Rum de Estopa tamén quedará moi chuli.

FELICIDADES!!!!!a todos por este blog

moucho dijo...

Jores,andas eíiiiiiiiiiiiii?

moucho dijo...

Oe,eu xa case teño a smana santa preparada,solo me falta engañar a un par de compañeiros po viernes santo e po domingo.....e listo

moucho dijo...

A mi me suena el run run de mi corazón no se me quita el gusanillo de tí..............

lasforxas dijo...

corredoira eres unha CRACK
bueno non sei se se escribe asi ou non pero eres a ostia.

Liñares dijo...

Esta Corredoira nos trae a correr estos días, pero ¡ME ENCANTA ESTE ESTRES!

Muchas felicidades a todos en nuestro día bloggero.
Mención especial a Anduriña y Corredoira por esta genial iniciativa (A lamela a tí también por cercania)
Desde luego, a mí me hacéis empezar el día con una sonrisa!

covetas dijo...

Hoy quiero abrazarte....
Corredoira, buffffff

covetas dijo...

Liñares amí tb.....lástima que tengo que dejaros ...me voy a trabajar....felicidades a todos

chiri dijo...

Moucho tu si que estás run run......o video escoitase mal polo menos eu entrecortase,
Corredoira andaban o outro día os teus operearios al cien por cien vigilamolos a Delia e eu dende o balcón......

chiri dijo...

Quero decir o video da tvg

corredoira dijo...

si chiri a min tamen se me entrecortaba pero vaise vendo..eu non sei vos pero eu quedei coa boca aberta cando falou o tipo da gorra de barcelona que despois de viaxar por mediio mundo fixo unha casa nun souto chulisimo e pa votar o tellado fixera un concerto porque non tiña cartos...o baño costoulle catro mil pesetas!!! ufff eu quero un asi...

corredoira dijo...

rum rum ruuuuuuuum subimos todos na moto moucho?
Covetas!! eu tamen quero esas fotos!! manda mandaaaaaaa que xa se nos ocurrira algo jeje
Chas que becerro???
Maki jejeje a ver que te explica o da galleta..

A Lamela dijo...

Andaba tan emocionada co do programa e a cancion que nin me percatara do cumple, MOITAS FELICDAES A TODOS BIQUIÑOS............

TOSPIRO dijo...

FELICIDADES POR ESTE GRAN DIA!!!
Muchas GRACIAS Corredoria!!!

Liñares dijo...

Que ñoños somos ¿no? jejeje
BUENOS DÍAS!!!!

Liñares dijo...

Por cierto Corredoira ¿qué tal el examen? Ya controlas el inglis pitinglis?

Chas dijo...

Liñares, tes toda a razón ñoños ñoños..jeje
Corredoira o do becerro e que agora cando nos aburrimos os domingos o Albino prepara un rodeo e ala a domar..ja..pero quen debe ter as probas graficas e a Lucia...

covetas dijo...

!!!!BOS DIAS!!!!
Liñares, que aún no tengo tu correo
pero tranqui que ya recibiras alguna cosilla.
!!!!Dalle caña a esta xente!!!! jeje (me incluyo entre los ñoños)
Chas, sisi a ver que es eso del becerro.
Corredoira, examen de inglés???? pero si no te lo escuchaba desde que estudiábamos con la Edita en la galeria do Ello.
Chiri, el mouchiño está con los sintomas de papá novato ,"runeando como os gatiños" jajajaja....
Moucho,jajaja es una bromilla

corredoira dijo...

Luciiiii dale las fotos a la tía Chiri!! Pobre becerro....
Meu exame more or less...(non me deixades estudiar :-)) xa vos contarei cando teña o resultado... ya ves covetas como dice la cancion; today I want to learn..
Y tu liñares que tal tu "cosita"

Chas dijo...

LIÑARES que le pasa a la cosita tuya????...que eu perdinme...jejejeje

Castoriña dijo...

MOITISIMAS FELICIDADES A TODOS/AS, EN ESPECIAL A CORREDOIRA E ANDURIÑA por ter esta idea tan xenial...GRACIAS. A letra da canción é boísima, ten tanta razón!!!
Corredoira vexo que persistes co inglés, eu o teño aparcado pero espero retomalo algún día... terei que ir a Mer a practicar!

Castoriña dijo...

Xa se me esquecía, felicidades tamén a Trigainza, con tanta entrada non dou avío!

corredoira dijo...

castoriña!! non desisto non...
por certo e falando de locuras....para quen non o saibades cando tiven esa "bendita locura" de emigrarrr o estranxeiro alí estaba castoriña no aeroporto ( fora ela xa pionera..)Gracias de novo.. Non sabes cantas veces me teño acordado daquel día..Penso que de non ser por ti non sei se daría collido o autobus...do you remember?
recuerdos a Kepa..

jores dijo...

bueno o final ainda saliron cousas,xa lle direi a mama da lucia si da metido o becerro no ordenador,pero deixadevos de tonterias e vamos o importante.... que le pasa a tu cosita liñares?,que ainda non lle contestaches o chas.....

Anónimo dijo...

Liñares!!!
Has contar que le pasa a tu cosita?es que estamos intrigadisimos.

Auuuuuuuu!!!!!
Bimbas,que no sabemos que le pasa a la "cosita"de Liñares.

moucho dijo...

Cment anterior era eu

mouxo dijo...

Covetas,o coffe que?
Tomaremolo antes de que veña o pequeno/a ou?
Tospiro,Truco,xentamos o domingo co Barbacoas ou? Despos imos......imos...

bimbas dijo...

Corredoira,

Nón esquezas que os pioneiros nesto da emigración fomos o CR9 e máis eu.

Moucho,

Pois nón sei que lle pode pasar a cousiña da Liñares...unha muller responsable como é ela nón suele ter problemas ca cousiña, que eu sepa.

corredoira dijo...

JAJAJAJA!!la que se ha montao liñares con tu "cosita"
ale!! a ver como sales desta...

TOSPIRO dijo...

Liñares cambiaches de sexo? ou que???
Para una vez que me pongo sentimental y me decis que son cosas ñoñas, joerrrrrrrrrrrr!!!!
Moucho, perfecto o de xentar o domingo, pero as 19h teño que traballar, espero a tua chamada.

Liñares dijo...

Ehhh! que mi cosita está perfecta!!!
Corredoira se refiera a otra "cosita" que teniamos en común A lamela y yo ¡hasta ahí puedo leer!

Liñares dijo...

Tospiro, somos "ñoños" pero, somos tan majos que todo vale!

Queremos fotos de esa doma de la Airexa

Xanimol dijo...

Ok,o domingo en vez de ir a misa vamos a Barbacoa...A ver que "cositas" comemos....

Castoriña dijo...

Of course! como se me vai a esquecer, aínda me lembro cando fumos a visitarte e durmimos nunha habitación cun que levaba unha camiseta de superman!!!
O do aeroporto fíxeno encantada!
Bimbas, non te poñas celoso! o noso solo foi un "simulacro" os pioneiros fúchedes vos.

Castoriña dijo...

E falando de aventuras polo estranxeiro, unha das miñas primeiras foi cando fun a Amsterdam, que nada máis chegar casi me perdo no aeroporto! menos mal que me estaban esperando Bimbas, Cr9 e Yoli! Teño que dicir que me trataron como unha raíña, son uns ANFITRIONS ESTUPENDOS!! Creo que aínda conservo as anotacións que me fixo Bimbas en holandés para chegar ata a porta de embarque!
Liñares, íbamos a ir las dos juntas pero, al final, no pudo ser!! de todas formas tú fuiste a hacerme compañía al aeropuerto mientras esperaba el otro vuelo, te acuerdas?

bimbas dijo...

Castoriña,

Eu celoso, pa nada....o que pasa é que iste é un blog serio e polo tanto as informaciós que nil se dán deben de ser contrastadas antes de ser publicadas.

Do demáis ¿Que queres que che diga? Gústanos tratar bén os invitados pa unha vez que veñen, einda que moi bén nón te debemos tratar porque volviche pero en época na que nós nón estábamos.

A ver quen é o próximo/a que vén por istes lares...será bien tratado/a e se é muller, como dice a Castoriña como unha raíña...¿Ou nón Moucho?

corredoira dijo...

O de bo anfitrions destes verdadeiros emigrantes eu tamen dou fé....as miñas primeiras vacacions remuneradas...¿sabedes a donde foron???? Pois a Amsterdam porsuposto
Pero esto merecese unha entrada especial en toda regla.. Teño xa as fotos preparadas...Castoriña mándame algunha túa se podes..(rosidp@terra.es)
Bimbas porfi ti tamen do teu paso por bcn

corredoira dijo...

Bimbas!! falando de aeroportos.. acordaste do de peinador unha noite sen durmirrrrrr o bimbas todo sereno e os demais todos medios arrastraos... Jores ti tamen andabas por ali jejejeje

luckie dijo...

miauuuuuuu
maaaaarraamiauuuuu
ando escapando... querenme meter na xaula...
ehhh ehhh só me meto se vou pa Veligaz!!!

moucho dijo...

Vaia parrafadas jode....

Oe,corredoira,Lamela,pero a que non vos ristes en ningún aeroporto como no de Barcelona?
Acordadesvos cando vos foi buscar o meu chofer con aquel cartel?

Bimbas,


Non teño ningunha duda de que a cosita da Liñares esté perfecta,vaia carallo,ten que estar....

moucho dijo...

Miauuuuu!!!
Jodeee Corredoira,non vés que non collo na xaula,hai cestos en Veleigaz en con unha pouca palla no fondo estaría moito mais comodo.


Trai unhas sardiñas anda que teño fame.

luckie dijo...

hai moucho!!! si souperas o que teño que sufrirrrr con esta corredoira... por certo estas dúas andan a rir recordando o carteliño de benvida que lles esperaba no aeroporto....

jores dijo...

esto estase convertendo en unha adicion delirante xenial.......claro que estaba en peinador aquel dia,as primeiras navidades dos bimbas,o meu clio novo....guay.....corredoira,xa metes o maki na xaula ata maña?,pobre....liñares,teras un video do "encierro" pronto.

jores dijo...

o maki non,perdon,o lukie.

A Lamela dijo...

Hai Jores como se entere o Maki que o confundes co Luki......
Menuda parrafada Bimbas ¿estas ben????
Covetas xa non recordaba as clases do veran, que ven esta esto, fai voltar a todolos tempos.
O 1º foi a Amsterdam pero eu remunerado pola Corredoira que eu ainda era estudiante, ata comimos paella e escoitabamos o canal internacional, Trataronnos do mellor
En BCN a sorpresa do 1º viaxe foi increible UN CON GORRA E UN CARTELIÑO................Moi ben moi ben
Bicos que marchamos de de eiqui a un pouco.

Liñares dijo...

Amsterdam!!! que maravilla de sitio y de experiencia!
Castoriña, yo iba a ir contigo, pero antes lo tenía planeado con Corredoria en bici!!!

Los anfitriones ¡GENIALES! Con mención especial a Yoli que no se separó de mí en toda la semana ¡vaya desayunos me preparaba!

Liñares dijo...

Maki=Lucki?
Makio en un cesto en Veleigaz?
Uhyyy Jores ¡la que has liado!

Por cierto, pasarlo bien este finde por ahí y luego contarnos.

moucho dijo...

Tospiro,fixochese a noite larga ou?
O final a botella do licor cafe´e a da aguardente de herbas foron po carallo.

Xanimol,xa fun dar de baixa a targeta,madre mía,non sei o Nando e mais a Lorena a dde foron parar.


Tospiro,durme a sesta

TOSPIRO dijo...

Mouchooooooooo!!! tu si que has dormido bien.
Yo a las 10:00 h, dos horitas de sueño y apa en peu.
Joerrrrrrrrrr!!! la noche genial, y la comida mejor.
Vaya risas con la Rosita jajajajaja.

TOSPIRO dijo...

Por cierto pobrecita Lorena, lo que aguantoooo!!! vaya panda de bu
rros!!!! jajajajaja

Xanimol dijo...

Tospiro eres un cobarde....e tu xa sabes porque.
Me parece que o Nando e a Lorena non nos van chamar en toda a semana.
Hoxe estiven mirando a lista de chamadas que fixemos onte, e non sei moi ben o motivo pero volvinos chamar e nadie me colle o telefono...

Liñares dijo...

Que peligro tiene el trio lalala. Qué habréis liado en esta ocasión!!!

covetas dijo...

Ya estoy aquí otra vez....¿cosita?, ¿Amsterdam?,¿barbacoa?,¿coffe?,¿lucki=Maki?
......sólo han pasado 5 dias y ya toleo con tanto tema.......!!!!caray lo que aprendo!!!! I want to learn (como dice Corredoira)

moucho dijo...

Adios entroido querido que hasta pascua non volvo untar o fuciño

luckie dijo...

Corredoira, levame pa Vigo que me vai caer o pelo con estas xeadas,entro eu soliño na xaula miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuredios que frío faimiauuuuuuuuu

moucho dijo...

Miauuuu era eu

moucho dijo...

Oe,Xanimol

Como vai a feira o?

Se che fan algún tipo de chantage os chinos,japoneses.....xa sabes,o Tospiro e mais a min fainos falta un "IPOD TOUCH"ultimo modelo,o color e igual non te preocupes.

moucho dijo...

Liñares,

Tés que vir xentar un día con nós a barbacoa,verás que rápido se lía o tinglado

Liñares dijo...

Pués sí que tengo que ir, tengo una cata de cerveza pagada en un lugar llamado MARDETIERRA.
Desde luego cuando vaya ¡la montamos!

Covetas, esto no se puede perder ni un día!

covetas dijo...

!!!!!qqqqqqqqqque friiiiiioooooo!!!!

TOSPIRO dijo...

Joressssssssssss!!! que pasa? que no se te ve por aqui
Oyeee!!! que como estaba un poco desconectado una preguntilla aún estas con la tia aquella tan seria?? creo que se llamaba, Candela?? jajajajjajaja andache a os cas?????? jajajajaj
Chiri!!! no me metas mucha caña.....es lo que tiene las comidas en el Barbacoas....jajajajaj

xanimol dijo...

Tospiro, hoxe estiven tomando un cafe na Fira e tiñan cafe "Las Candelas", que casualidad...

Moucho, si queredes entrar a exposicion, chama que vos paso por a zona Vip...Eu estuven esta mañá, madre mia que inspeccion fixen no stand de Nokia, vaya modelos suecas!!!! eso si que son monumentos e non a mierda da Sagrada Familia

xanimol dijo...

Por certo, Iphone non me ofreceron, si volvo a ver si me dan unha caixa deles para todos...

bimbas dijo...

Xanimol,

¿Suecas ou Finesas? Parece que confundes o Ibrahimovic co Litmanen

xanimol dijo...

Bimbas, hai que explicarcho todo...Nokia é finesa, As azafatas enseñaronme o NIE e eran Suecas, traballaban para unha agencia gabacha....tamen pillei algunha holandesa...pero nin punto de comparacion...

Liñares dijo...

¿Qué tal merengues?

Liñares dijo...

Oye, los que estuvieron en el carnaval ¡que nos cuentes cosas!
¿Hubo potada?

Yo solo digo que fuí de pingüino, y no es de extrañar con los -2 grados que había!

covetas dijo...

!!!!tre jolie, Olympic!!!!!(no sé si se escribe así ,pero el mns está claro) ...jeje verdad Bimbas and Cr9????
Bon dia ,Liñares....dime tu correo y así intercambiamos foticos de carnaval....seguro que estás auténtica y mis nenes echan unas risas...así hicieron con mi prima Vero que iba de abeja Maya....monísima....allí por Tenerife es la "monda"

moucho dijo...

HOLA MERENGES!!!!!!
Buenisimos,facedes unhos partidazos buff,bueno,xa levades 6 anos sin pasar de octavos non pasa nada.

Tospiro,non te damos posto o día(Candela)vaiche boa

Xanimol

Xa te chamo pa ir ver ises monumentos,apuntaste Tospiro?

Anónimo dijo...

hola a todos,noraboa polo blog.fai unhos dias que me enterei que existia e estuven poñendome o dia sobre todo para recoñecervos.

moucho xa estou enganchado!!!!!!!
corredoira,lamela eiqui estou,a todo esto que tal el sabado?non me enterei de cando marchastes??
bueno xa intentarei poñerme mais o dia

buliño dijo...

a todo esto son bulliño,me imaxino que alguns xa vos daredes conta quen son

corredoira dijo...

diossss levo xa un bo rato con todos os vosos comentarioss..
o primeiro siiiiiiii qqqqqqqqeeeeee
qqqqqqeeeeeee frrrrrioooooo
bulliño pero que nome tan bonitiñooooo te nos puxeches
que way!! oide fauna a ver aver que será será o bulliño jejeje

corredoira dijo...

A potada moi ben!! Xa vos poñeremos o novo documental... a augardente sei que saliu boa...e que ereanche aguardenteiros de primeira!!!

Por certo... xa vexo que por bcn pasadelo ben..Covetas pon orden que estes nenos perdensenos jeje

Gines dijo...

Xanimol, xa vexo que dende que estás en Bardcelona estaste facendo un home de mundo... pero parece que non te enterache que as "vacas" francesas danche leite "merengado".

Ben seguro que durmiche quente onte a noite, je,je

Maqui dijo...

Non era Gines que era Maqui

Maqui dijo...

Oiche o, Xanimol polo menos hai que dicir que cando viñas a Prados o tellado aprendimos as cancións míticas de Australia

"Baaaauuuu, Baaaauuu"

chiri dijo...

Corredoira,lamela xa cheguei....despediuse a Delia de vos da miña parte??
Estou preparando un chocolate uhm...contade por aquí quen vos preparou o mellor chocolate ata ahora....e que o leite da vaquiña.......

chiri dijo...

Moucho teño que darche unhas clases de ortografía joeee

chiri dijo...

Tospiro,que pasa con esa enfermera??? non a das ligado ouu pensei que eras mas espabilao......estache esperando na barbacoa ja ja ja ja ja

Bulliño danos pistas

covetas dijo...

Corredoira, jejeje que orden voy a poner ...."si istes pequenos escondense de min"....debe ser que no estoy en la onda jajaja Tendrias que estar más cerca y así seguro que liábamos algo en masa, sisi nenos cuidadiiiiin que os controlo desde el otro lado del monitor.

CR9 dijo...

non vos preocupedes que os franceses metemos les 5 en madrid o malo e que vos en madrid xa levastes un repaso o domingo e o que vos espera pro 11 de abril vai ser doble.

Moucho aver cando ves a amsterdam que sempre andas no mismo.

moucho dijo...

Oe,Bulliño que,de que casa vés?
O Bullo sempre foi do Barrio.

O Gines xa ten internet en Prados jodeee.

covetas dijo...

Cr9....¿¿¿que repaso??? eso sólo fué un descanso.
Chiri, ¿que es eso de una enfermera? ya sabes más que yo ....no puede ser...ahora mismo llamo a mi hermanito.
Bulliño???? si que es lindo pero ,que significa ? te conozco?
HASTA LOGUIÑO

covetas dijo...

Hola, ya decia ....como tarda en aparecer el comentario....ahora si me voy a trabajar que hoy agafaré TMB

moucho dijo...

Covetas,

Eu non sei en que tipo de transporte publico te moves,non tomamos un coffe ni por casualidad.


Tospiro,

Ctnos esa enfermerita llamada......tan guapa.....