18 ene 2010

O Caldo todos os días

Me hizo gracia el otro día anduriña cuando le preguntaba que comían en Veleigaz cuando era niña…Su respuesta fue lo que veis en el título de esta entrada: O caldo case todos os días… Luego continuó y decía; Y en la época de los tomates; tomates..y de las judías; judías , castañas en otoño y manzanas muchas manzanas en verano..Recordé entonces el comentario de lamela diciendo que algún@s ya no sabemos ni cuando es la época de esto o la época de lo otro. No tenemos ni idea de plantar, sementar, recoger…Y entonces se me encendió la bombillita y pensé que podía ser buena idea recuperarlo un poquito y crear en el blog una nueva sección, o etiqueta como llaman los blogueros profesionales… a ver si a base de escribir y leerlo un par de veces aprendemos un poco… y lo mas importante, que si esto queda por aquí escrito ( con el consentimiento del Sr Google) nuestros peques del mañana tendrán un sitio mas donde ver que la fruta, la verdura , la carne y todo lo que comemos …no nace en los supermercados. Como foti encontré a estas dos protagonistas de un cuéntame comiendo lo que parece ser un plato de judías…

A ver qué? ¿Cando se sementan? ¿e cando se recollen?
Por certo, o caldo da anduriña era de verzas, repolos ou grelos, touciño e patacaquiña nova ou vella... dependendo todo da época, claro…
Y como de flores va el asunto....aquí hay mas
¿e quén seran estes dous? Unha pista; Algo de Veleigaz teñen...

55 comentarios:

corredoira dijo...

¿pa onde mirabas lamela?
¿pa tele ou?

anduriña dijo...

también comíamos huevos, jamon, matábamos un conejo..mmmm ¡como sabía!
Eu sei cando se plantan a xudias jiji

covetas dijo...

Una foto que me traslada al pasado..... Sofá de piel y papel de flores....todo ésto está de moda otra vez igual que todo producto ecológico así que ¿porqué no?... un huertecillo no estaria mal.
Y recuerdo os "chichos con patacas y os chourizos con cachelos " ésto no faltaba en casa de la maruja

moucho dijo...

De dde era o pan? pq non vexas o currusco que tiña.

Anduriña!!!!!!asi que o que mais che gustaba era o coello....mmmmmm



Covetas!!Cando me has chamar?
Deixa o coche aparcado e agarra o transporte publico carallo.

Tospiro,outra ceniña como a ultima ou?

xanimol dijo...

O Jores ten toda a razon....agora e cando algun "pajaro" esta preparando a niñada para que logo nazan os paxariños,maixengras,mouchiños....

Maqui dijo...

Que carayo e iso dos mouchiños?

Maqui dijo...

Para unha vez que entro no blog e non hai ninguén conectado, MANDA CARAYO!!!!!

jores dijo...

o que mellor prestaba o chegar da escuela era un cacho de pan untado con touciño......tu si que sabes xanimol,alguns paxaros xa empezan agora. maquiiii...jolin,os mouchiños seran as crias do moucho ou!,tranqui que eu cando entro tampouco xurde nadie,bueno,onte estaba o lasforxas e a corre,que ainda non sei o do audi.....

jores dijo...

tes razon moucho,que currusco,a corredoira quedouse ca boca aberta mirando para el....xa daquelas...

corredoira dijo...

bueno buenoooooo.... Mouchoooo! ¿Teremos logo mouchiñ@s?
Maki¿? non podo creer que sexas ti... vai pensando que me debes dous dias....a ver que regaliño me fas je je
Tio Jores tou aqui de novo

jores dijo...

o que che decia corre, que amplitud de imaxinacion! eehhhh lamela,jejeje

Maqui dijo...

Jores ponte o choio que o moucho nos colle a delantera... ti e eu vámolo ter claro...

Maqui dijo...

Corre non me empeces outra vez cos días que xa non me aclaro nin eu

Maqui dijo...

Oe a ver se vos enterades o rollo ese do audi porque non hai que no entenda

corredoira dijo...

Makiiii ¿que fas que non estas traballando? jores hai mais que pensan o mesmo..
a ver Moucho aclaranolo tu!!!

lasforxas dijo...

goder, hai que explicarbolo todo, e iso que a maioria sodes do barsa, que sa imos A 5 puntos dos merengues e no proximo finde podemos ir A 8, espabilandoooooooooo.............

lasforxas dijo...

corredoira por certo, que eu das temporadas non controlo moito por que non teño campo, e a que milor se me da e a dos FURANCHOS, que por redondela esta a piques de comenzar, e con isto non digo nada eeeeeeeeeee

corredoira dijo...

jajaja moi ben a aclaracion lasforxas.. xa estabamos todos conducindo non sei aonde...
o da tempada dos furanchos tamen e ben importante... lamela vai organizando que logo chegan..
e ahora vou cerrar o internete que non me deixades traballarrr!! logo volvo

mouxcho dijo...

Lasforxas,non se enteran macho,A5 po fin de que ven A8.....

Pero que carallo falades dos mouchos,mouchiños,menxengras,paporubios,gorrios.......

Makiiiiiiiii!!!!!!!
Hellow!!!!!!
Cinco comentarios fixeche,la verga,non tés traballo? non o podo crer

moucho dijo...

Oe,por certo corredoira,xa levamos un ano co blog non?

Que guay!!

A Lamela dijo...

Eu mais ben creo que eran lentellas, pero pa o caso valennos igual. Debia estar ensimismada ca tele........

A Lamela dijo...

Bueno agora xa lin todos os comentarios, queimaba esto non!!!!!!!!!!! Ainda me levou un anaco ler todos. Lasforxas teremos logo que inagurar tempada ou?

TÓSPIRO dijo...

Mira que dos!! y seguro que de merendar unas galletitas mojaditas en agua de la fuente jajajajaja.
Moucho!!!! ho da cena cando queiras, xa sabes que eu sou free, espero que veña o xanimol.
Maqui!!! tambien es verdad!!!ju ju ju. jajajaja como me reia con esa frase.

Liñares dijo...

Qué pasó aquí ¡vaya revolución!
Maqui, cómo tú por aquí?
Moucho, Tospiro, vamos a tener que ir todos a esas cenitas en Barcelona!
Jores, pon orden!!

Liñares dijo...

Covetas, todo está muy a la moda, y nuestra A lamela y Corredoria ¡también! jeje

corredoira dijo...

Covetas! hablando de moda se me vino a la mente una fotito de flores...ahora mismo la subo para hacer juego... je je

corredoira dijo...

Tospiro... ¿como sabes tu lo de las galletas?? taban boas, ben boas jeje

chiri dijo...

Como che está esto!!!!
Audis,menxengras......
Non se pode despistar un

lasforxas dijo...

rapaces parece que estamos o pique a ver quen pon mais comentarios
..e ti moucho entendes o do audi ou nos

Maqui dijo...

Lasforxas xa está entendido o do audi, pero o moucho ainda non explicou se anda a facer a niñada...

Anónimo dijo...

bufffff...quentadesbos,lasforxas,como te complicas cos puntos macho...vas ter que chegar o audi 100 jaja,maki,si necesitas algo,non sei,algo de pasta,o que sea,para eso estan os amigos....porque te despediron do traballo non? jejeje.corre,ca foto non facia falta que deras pistas...vaia mofletes tospiro.

jores dijo...

era eu....

LASFORXAS dijo...

se che digo a verdade jores con chegar ao final da temporada con un A1 xa son feliz..............
e por certo maki o moucho a niñada non sei se a fara pero de seguro que quere entrenar bastante para facela.....
bimbas onde andas metido...................

...........liñares que te contas

...castoriña fixeche unha aparicion fugaz e desapareces? iso non e asi

Liñares dijo...

Sí, vaya mofletes!!! Que carita de buenos tienen los dos, ummmm

Lasforxas, no necesitamos el Audi para mirar el retrovisor y ver a los merengues por detrás ¡un 600 vale!

Maqui ¿qué te está pasando? Repites en esto de escribir y todo!

lasforxas dijo...

liñares hoxe fuches a primeira, noraboa

...e ten coidado cos temas do futbol que estas en territorio enimigo.

corredoira dijo...

jeje me gusto eso del 600 liñares...
oide se repanten audis.... ¡eu quero un!!
Mouchi foi o 9 de febrero cando o blog viu a luz en público... teño algo pensado para o cumple pero non sei se salirá...

por certo ...¿qué son menxengras????

covetas dijo...

Y yo pq no puedo ir a la cena con vosotros????????
MOUCHO.....¿estas de cachondeo? estoy "farta" de enviarte msn ...es éste tu tlf nooo?:661538857
Corredoira: mira como voy que he visto hoy la fotico....!!!!!que riquiños!!!!

covetas dijo...

SISISI ,Liñares, mira que éramos buenos jejejej .
DEEEEUUUUU llego tarde a trabajar

Liñares dijo...

Ostras Corredoira! algo tienes que buscar para ese gran día.

Covetas, tú vete a la cena y luego nos cuentas. Porque entre Moucho, Tospiro y Xanimol ¡nada bueno harán!

jores dijo...

corre,cambia xa que se aburriu a xente...meixengra e un paxaro,e na zona de xanimol,liñares,se ve que lle chaman menxengra.....jajaja.

LASFORXAS dijo...

OES JORES ABURIR ABURURIRIASTE TI QUE OS DEMAIS ESTAMOS FALTOS DO "BLOG"

lasforxas dijo...

por certo eiqui falamos moito de futbol, pero que vos parece se falamos un pouco de F1.......

corredoira dijo...

meixengra... bonito nome para algun nov@ comentarista ¿quen se anima? investigado aqui atopei un video da meixengra ou tamen chamado abelleiro, abellaruco..

http://www.agalega.info/videos/?emi=7172&corte=2009-05-12&hora=15:05:31&canle=tvg1

corredoira dijo...

Manso, Ursu poñei o enlace que eu non sei...
lasforxas ben!! cambiamos de deporte pero.... o final ninguen me conta das xudias ou chichos...

covetas dijo...

COrredoira...aquí me parece que no está nadie por sembrar...jajajajaja
Estades todos tolísimos....!!!ME ENCANTA!!!

covetas dijo...

LIÑARES.....pues anda que no me había enterado... pues no iba de sembraos ,!CARAY!.. voy y hablo de modas ....pues eso "O CALDO TODOS OS DÍAS" Bona nit

lIÑARES dijo...

O como dice la camiseta que me regalo Corredoira hace unos añitos ¡CALDO GALEGO!

Liñares dijo...

Asi que ese pajarito anda por mi zona... estaré al tanto! Aunque seguro que Xanimol anda espantándolos!!!

moucho dijo...

Dios que mau de comentarios la osti

Ahora ides flipar todos co meu comentario.

Se dios quere e todo vai viento en popa,pa finales de agosto teremos un novo habitante na Airexa

SEREDES TIOS/AS!!!!!!!!!!!!!!!!

Xa serán 3 Mael,Xoán e .......Mouchiño,de mmento.

Ala xa tedes que comentar.Bicos

Castoriña dijo...

Lasforxas levas toda a razón, pero con isto da maternidade non teño moito tempo libre para entrar no blog, xa sabes o que nos pasa as primerizas... E falando do tema MOITISIMAS FELICIDADES moucho!!!

corre e lamela dijo...

uaaaaaaaaa!!!!!! Moitas Felicidades!! Se o caso é ir empezando e CR9???? Ahora todos "a ello" que de aqui salirá unha nova xeración!! Biquiños a Rosa e ide informandoooooooo
Castoriña felicidades a ti tamen vainos contando tamen bicoooooossssss

anduriña dijo...

¿como?..a ver se a mí tamen me dan algun día alguna sorpresiña....
felicidades moucho..

corredoira dijo...

despois de comentario da anduriña por aquí hai alguén que asubía.. jeje

Castoriña dijo...

Corre e lamela moitas gracias e xa sabedes, a ver se vos animades a contribuir a que medre ista nova xeración...

mouxo dijo...

Xavi,asubía carallo asubía.

Anduriña, se non che dan unha sorpresa e pq non queren.Eu xa sei como se fan.

Gracias