2 nov 2009

Cerrotiño, cerroteiro dime do teu compañeiro

Recordando os que se foron, con olor a crisantemo...Rodeados de castañas, quitamerendas e cerrotas..ou tamen chamados monxos, choupis ou cogordos..¿quén da mais?

E ben bonito o verao, a primaveira.. pero a ver que me dicides do outono...
Hai a quen lles gustan, hai a quen non, pero..... ¿a ver a quen non lle gusta atopalos? aparecen ahí derrepente xuntiños e nunca o parecer soiños.. sonvos coma nos que nos gusta a compañía...
eu atopei dous yupiiiiiiiiiiiii Aquí tedes mais.. A ver si alguén me dice se se poden comer ou non...






¡Cantas quitamerendas! decía anduriña, cando aparecián esas frores lilas pequeiñas que vedes na primeira foto. Chamávanlle así, o parecer, porque saían cando se acababan as merendas, os días eran mais cortos, ceávase antes... e pa camiña.
Boas noites

23 comentarios:

moucho dijo...

Corredoira!!!!Dices que os de Bolmente fan todo todo moi ben,contanos logo.....

Sempre poñendonos os dentes largos ca gastronomia galega Corredoira,os monxos,que vos están.

Xanimol!!!!!contalle tú os magostos que se fan por eiquí que non me recordo de nada.

corredoira dijo...

por certo... a ver se compartides os segredos de onde estan que a Delia tiña un puñado deles, e no barrio no mesmo!!...seguro por xanimol tamen
¿como se chama en Bcn o asar as castañas? ¿non será magosto ou?
biquiños os que andades lonxe..
Sabeliña pa ti tamen que penso eres a representacion do sur de España..

xanimol dijo...

Eu levo pouco tempo aqui, pero por o que vexo, en BCN o asar castañas, chamase: excusa perfecta para pillar unha boa castaña...

Liñares dijo...

No me digas que Moucho te está emborrachando ¿y tú reputación?

Corredoira, otro positivo para tí ¡cuánto me gustan esas fotos! pero mucho más... verlos en directo.

anduriña dijo...

Moucho a nos non nos aprenderon a aescribir o galego. Na escuela de Xanimol estudiabamos el castellano con el profesor Jara. Unha vez preguntoulle a un de prados...¿como se llama lo que se le pone en las patas a los caballos? y el contestoulle;
Zocas!! e despois quedoulle O zocas de prados... pobre, xa morreu

Chas dijo...

Si, na escola escoitase de todo, tamén din por ahi, que a un lle preguntou o toupo, quen era o rei da selva e el repondeu cheu de razón que era TARZAN, e o profesor ensinoulle o compas do encerado nun plis....jaja

estos maderos.....

moucho dijo...

Anduriña. E logo de que casa era o Zocas en paz descanse?
E ó profesor Jara..lamaja,de dde viña? Moro..paquistani...

Corredoira,eiquí chamanlle a castañada,(negocio como case todo)de magosto nada,pero bueno.
O problema e q nos eiquí temos que celebrar as festas de Galiza e as de eiquí e non damos feito.Xanimol ta d testigo que se celebran igualiño que alá

moucho dijo...

Garabixo!!!!!Felichidades!!!!!Apartir do día 1 de xaneiro vas ter con quen dormir no parque non?

Oeeee
Hai monxos por Bar-antes?

corredoira dijo...

oe chas! e logo... quen era o que viu de cerca o compas? jeje
Liñares pareceme a min que este xanimol o final con tanta festa vaille coller gusto o azulgrana...
Chiriiiiiiiiiiii descansa un pouco do estudio e dinos un Hola polomenos

corredoira dijo...

moucho ji ji ji departe da anduriña..anda pensando de donde era o tal Jara

covetas dijo...

"LA CASTANYADA"
En el cole: hacer panallets,garrapiñada de frutos secos, disfrazar boniatos (por lo de hallowen),excursiones al campo...
Con la family: un poco de lo mismo pero sobre todo lo más importante un motivo para reunirte y pasar un buen rato....."calentitos delante de la chimenea" ummmmm que agustito
Este año sólo se ha disfrazado la Irene, de mujer araña (dice ella)pero otras veces nos lanzabamos hasta los mayores.
Ahora un comentario a la entrada:
....y !que buenííísimos a la plancha con ajo y perejil!!!! sisi esos de la primera foto.
Moucho,
lo siento ha sido largo, ya me conoces, dale recuerdos a Xanimol y !!!!CUÍdateeeee!!!!!jeje.........RINNNNNNN
Saludos a todos

Liñares dijo...

De esa escuela de Xanimol yo también escuché muchas historias. Pero el tal Jara... no me suena! Tendré que investigar!

corredoira dijo...

investiga liñares invesiga...oye!!¿que tal el musical de los 40 principales?? le tengo ganas...venga pequen@s nos vamos a verlo todos a madrid??? tranqui liñares buscamos un albergue de esos juvenil jejeje
Covetas aqui ahora al hallowin le llaman el samain..tambien lo celebramos en el cole y viene ya al pracer de antiguas tradiciones celtas donde el el 1 de noviembre se abria una misteriosa puerta entre el mundo de los vivos y el mundo de los muertos uiiiiiiii que medoooooo

anduriña dijo...

me parece que se llamaba Joaquin Jara Rey e unha vez ensenoulle os rapaces a fecer unha cabezada para os cabalos e cando estaban cosendo dice o jara ¿sabeis para quien es esto? y die o Raul de Liñares polo baixiño...pa usted
prguntade os da miña edad..

A Lamela dijo...

Dende logo non se poden deixar pasar uns dias, maña na comida indagarei, a Anduriña fixo que me entrara a curiosidade. saudiños ,

covetas dijo...

Este blog enriquece no sólo el alma....Gracias corredoira.
No conocía el samain y creía que lo del hallowin era una tradición americana que como otras se han puesto de moda y a los papis nos sirve para entretener a los peques pq aveces ya no sabes que inventar !!son pura energía!!.Ahora ya tengo algo más para contarles .
Anduriña ,!cuanta sabiduría! me parece muy interesante conocer tantas historias sobre nuestras raices me encantará comentarlo con mis papis...gracias tb

moucho dijo...

Anduriña, o Jara o Raul de liñares...Vou ter que chamar o Paje e preguntar de que casa veñen istes personaxes.
Liñares!!!investiga

moucho dijo...

Covetas!!!! bien venida

rinnnnnnnnn jeje

moucho dijo...

Bienvenida

Liñares dijo...

Raúl de Liñares es de la casa Do Toco (no sé si está bien escrito). Un tio de MºAngeles ¿a que a esa sí que la conocemos Covetas?
Por cierto ¿se deja ver por Barcelona?
Cuanto me gustaría saber de ella! Hemos pasado muy buenos momentos por la aldea, aunque fueramos las dos únicas féminas y nos tuvieran embrutecidas las chicos!

Liñares dijo...

COrredoira, esa puerta de la que tu hablas, en realidad es una grieta debajo del árbol llamado Tejo.
Como muy bien dices, solamente se abre el 1 de noviembre. Es el único momento en que el mundo de los vivos se puede juntar con el de los muertos.
Chicos ¡hay que tener cuidado no caer en ella!!

Ah! veniros todos al músical y hacemos el albergue en mi casita!!

covetas dijo...

Mouchooooooo
¿¿¿¿onde vou????
Liñares,
a Angeles hace muchos años que no la tengo localizada....me encantaría tb saber algo de ella.
Apertas a todos me voy a trabajar.......me voy unos dias pero siempre vuelvo.........es la adicción

xanimol dijo...

si vades a Madrid, a Liñares avisaina con tempo (creo que con 3-4 anos de marxen seria sufuciente). Eu, ano arriba, ano abaixo, e o tempo que levo intentando quedar con ela (sin exito),cada vez que me paso por a capital...