2 jul 2009


FELIZ DIA CORREDOIRA




Aqui tedes a nosa Corredoira, bueno naqueles intres Corredoiriña, xa estaba afiando as verbas para deleitarnos con elas, parece que xa estan intentando brotar nesa boquiña. O fin, o do libro non foi adiante, pero creo que esta é unha mellor idea, ademais ainda che quedaran, si deus quere, moitos anos mais para ir facendo todo aquelo que te propoñas, MOITAS FELICIDADES E GRACIAS.

Se seguimos asi imos quedar "cheos" de Mirinda, agora xa van unhas cantas.........................

11 comentarios:

bimbas dijo...

felicidades corredoira

covetas dijo...

Felicidades "campanilla" que tengas un día para recordar.

Poder seguir viajando contigo en el tiempo compartiendo sentimientos
es un placer .....Moitas ,moitas felicidades

corredoira dijo...

jejeje xa sabia eu que esta lamela escapárame con algunha foto...e encima póñeme en paños menores...a saber que andaba dicindo
que ilu!!! Moitiiiiiiiisimas gracias!! bicos e achuchons

ursu dijo...

Despístome 5 minutos e mira ti a que montades ... Ando ó meu e non me entero... Así que andamos a cumprir anos...mira tí, e digo eu non vos dará vergoña... eso é ser avariciosos, non vos chegarán os que tedes... Eso sí, está ben o plantexamento, poñendo fotos de cativos para que non se note cantos ... está ben. Bicos e apertas.

PD: Viva la jornada de verano! (A ver canto me dura)

ursu dijo...

Por certo, estaba eu pensando, (non se adminten chistes fáciles)... Corredoira, xa deberías estar escribiendo unha entrada en plan ... "Acordádesvos daquelas sestas ..." (Son as 3 e teño que marchar ... non teño tempo de pensar un título) Pero si que teño o comentario ... Non non me acordo, pero ahora entendo que na casa todo cristo quixese durmir ...

PD Vivan las siestas!

chiri dijo...

Moitas felicidades corredoira,non sabia eu que era por estas fechas ,tu o que non queres e invitar as miiirindaaasss pillina....non nos van chegar os dias de verán pa tomar todas as que nos deben ji ji,moucho coidado por ala abaixo....

Liñares dijo...

Sí, sí Corredoira, mira cómo te mostró A lamela al mundo ¡en paños menores! Eso sí, muy mona y a la moda!
Aunque ya te lo dije tempranito aquel día (cómo a tí te gusta) MUCHAS FELICIDADES Y que nos des muchos años más como estos de atrás!

lasforxas dijo...

moitas falicidades corredoira, o certo e que hoxe en dia non aparentas os 29 , desexote que cumpras moitos verans mais......bicos.....!!!!!

corredoira dijo...

lasforxas...gracias por o cumplido.. (entendo que aparento menos claro mmmmmm)e que estar rodeada de tanto pequeno algo do elixir da xuventude se pega jejeje
o que peor levo e eso de que te chamen "señora".... e se é un pequeno, ainda pensas bueno éste non contrala... pero cando é unha SEÑORA de vedade (persoa da terdeira edade) como me pasou onte... entoces e que algo raro pasa!!! o final quedei ca idea que a mulleriña esta no vía moi ben jejejeje

lasforxas dijo...

o certo e que non gusta moita, o polo menos a min, que me chamen señor, ou que me traten de Vd., ainda que xa van uns poucos anos que peino canas, pero que se vai facer, supoño que nos tamen o facemos de cabdo en vez sen nos decatar, ou non señora.....!!!!!!!!!!!!!,perdon corredoira

Campurriana dijo...

Corredoira, ¡muchas felicidades!

Besitos desde La Coruña.