30 jun 2009

Volamos ahora 50 años atrás...

Y continuando ese homenaje a la dura labor del campo aquí van estas bonitas fotos ¿reconoceis los sitios?
He visto estas imágenes un monton de veces y creerme que casi me resultan irreconocibles los lugares..
Ojalá algún día pudiéramos volver a ver la aldea así. Ojalá, aunque no fueramos nosotros, sí lo vieran Arantaxa, Izan... o sus nietos. Ojalá

Tengo que reconocer que a anduriña no se le daba nada mal la fotografia en sus tiempos mozos

O muiño de veleigaz en funcionamento e detrás o noso camiño

A Lamela uns cincuenta años atrás...

5 comentarios:

A Lamela dijo...

E increible como van mudando as cousas, de todas maneiras aqui temos as imaxes e a memoria que perdura no tempo. As terras antes eran productivas hoxe estan o monte a maior parte delas.

chiri dijo...

Eu creo lamela que tiñades que mirar de coller unha leiriña pa plantar unhas pataquiñas e despois apañalas que non solo é papar,mais que nada porque che está todo o monte,e digo eu máis que vai estar...

corredoira dijo...

Chiri tes toda a razon do mundo.. polo de pronto xa empezamos cos castiñeiros que por certo catro van vento en popa a toda vela e un quedousenos o pobre sequiño..
O do meu burato querido trijor..esta esplendoroso jejeje
xa vos poñeri fotiños

chiri dijo...

Serache co que os vai coidar o jores...jiji

A Lamela dijo...

Oe eu non me situo moito, hacia que lado estamos?????????????