14 jun 2009

Verde que te quiero verde...

Si, si... que ya sé yo que la noche y duquesa os confunde…A ver contarme ..
¿Qué os viene a la mente cuando hablamos de esta calle? ¿Y si os hablo del verde? ¿Qué?
Seguro que nadie me dice que es un color… Seguro os quedáis detrás de una barra con un futbolín al final y teniendo delante una hilera laaaaaaarga de chupitos verdes… no por el color del vasito, si no mas bien, por el color del licorcito Chartreuse que llevaban dentro.. Madre mía!! pero vosotros sabéis que tiene 110 graditos de nada !! Como nos podíamos tomar eso!! Ahora mismo yo creo que solo con el olor ya me coloco!! Pero allí estábamos sosteniendo el tipo aunque supiera a rayos…. y eso sí , a ver cuál era el campeón que mas chupitos se tomaba para contarlo, como no, al día siguiente en el banco, bajo el pino manso, haciendo deporte o en el muro de la iglesia..
Yo por supuesto al segundo ya doblaba.. ya me llegaba pa no poder continuar en línea recta jeje ¿te acuerdas liñares? Allí sosteniendo el equilibrio…mientras algunos hacían caballitos con motos que no existían…( véase entrada de los medios de transporte)
Bien, pues allí estábamos en nuestro “Chic” y en una calle que de día no reconocíamos ya que tenía otro color.. La noche nos confundía eh ¡!
Después al baile en Camels … ¡¡wauuuu íbamos a la Discoteca!! Un mundo de espejos donde empezaron nuestras primeras salidas monfortinas..
Espero vuestros laaaaargos comentarios…porque no me digáis que no tenemos anécdotas que recordar en este primer capítulo de la saga "la noche monfortina"
Recuerdo alguna que hasta me dá vergüencita contar lamelita….
Verde que te quiero verde. Verde viento. Verde ramas. El barco sobre la mar...Verde carne. Pelo verde con ojos de fria plata. Verde que te quiero verde...

Moucho xuroche que non as busco pero estou empezando a enteder ese colegueo co Maki... sodes unicos en poses!!.... e covetas non disimules quese te ve...

Vamos a ver Maki.. ¿qué estabas facendo? Eu penso Tospiro que te quería chimpar o cubata...

E esta pequena de coletas non che sabía moito de natemáticas... equivocávase moito nas voltas o cobrarlle as copas os de Figueiroá...

35 comentarios:

corredoira dijo...

Ahhh y un recuerdito a Marcos del Chic donde quiera que este..

covetas dijo...

!que recuerdos ! Aquí la menda tampoco sabía de cubatas, cuando comenzaba la jornada me los separaba para diferenciar que era ron, wisky, ginebra...y al final todos pa mí eran transparentes....jeje...Un día me dijeron !a ver "coletas" que en cataluña a los sólos le poneis limón???? jeje ...yo le contesté: hombre habrá que darle un toque de color...!que risas!bueeenooo muchíiiisimas de éstas....
Corredoira te me has adelantado que aún no te envié algunas foticos del chic, arrebato.... bueno ya seleccionaré, a ver si tengo tiempo, es que rebusco las que no salgo para luego no avergonzarme....además teniendo al familiar en el sector hay que andarse con cuidado...jeje....!mira que si su caporal lo viera entonces!...juajua. Apertas para todos

moucho dijo...

Eu creo que o mellor foi cando Marcos nos sacou o licor de merda,acordadesvos? Destilado das mellores merdas do pais (Portugal)

chiri dijo...

Moucho que dices...estas ehí.

covetas dijo...

Chiri!!!!!! que no sabes que tu hermano está en todas , es una de las almas de éste blog ,como comentó corredoira tiempo atrás..jeje.
HOOOLAAAA

Raposo dijo...

Durante un tempo eu tiven o sistema de pedirlle a Ana ou a Marcos o listado dos chupitos, que tiñan un folio con todos eles. E cos ollos pechados e co dedo índice elexía un a azar.
Esto tiña unha vantaxe: acabábaos probando todos. Había un creo que se chamaba "cerebro", non me lembro do sabor pero tiña unha pinta (visualmente falando) asquerosa.
Por certo, Corredoira, a Marcos pódelo atopar na cafetería do Hospital de Monforte.
Apertas.

corredoira dijo...

moucho! xa non me acordaba de ese licorciño en particular...ufff espero non habelo probado...
O da lista raposo sóname.. o que é seguro é que mais dun imitouche nesa ruleta rusa jeje

moucho dijo...

Bueno,eu creo que non quedou un chupito de toda a lista sin probar,incluso se repetian todas as noites pq non había lista que chegara.O Marcos do chic esta na cafeteria hospi,como dice Raposo,pero poñendo cafés,non lle vaiades elí pedir unha bomba.

moucho dijo...

Joder o suavizante a lavadora

moucho dijo...

Oe Bimbas,Como levas estes dias de celebración da señora Reina de Amsterdam? Jeje Estuven mirando onte na tele,mira que mamades birras cabros Sdos

moucho dijo...

Raposo, canto tempo,parece que che medraron as orellas,ou cambiache a foto?.

moucho dijo...

Covetas que tal? Creo que eu estaba en casi todas,tés razón,pero tí en canto chegabas a Veleigaz e hasta que te íbas pa Bcn creo que tampouco te perdias moitas.Xa sei que moitas veces tiña eu a culpa,pero non eras moi mala de convencer pa levarte de romeria,que por certo,pa animar a juerga non che se daba nada mal.

bimbas dijo...

Moucho,

O día da reina foi o 30 de abril, xa te imaginas que despois de vir entrenado de Barcelona co licor café as birras souperon a pouco. Ise dia andivemos o Mechas e máis eu (llas mulleres) todolo día a cervezas pero a noite ca cena bebemos unha botella de albariño e cos postres nón faltaron a de herbas llo licor café, pa nón esquezer a terriñ, non sabes?

covetas dijo...

Raposo, tienes razón visualmente asqueroso y tb la sensación que te daba enla boca....una textura gelatinosa que sentías en la lengua...AJJJJ...
Y seguro que tb todos teneis algun recuerdo de "QUEIMADA" y el conxuro?? (haciendo tratos cn meigas, espantando a los prblemillas y pidiendo deseos)
Yo tengo uno cn los mayores, casi quemamos una mesa del bar aquel de sober que está dónde el ambulatorio....no recuerdo el nombre
Corredoira, tendrás que hablar de las fiestas del carmen, cadeiras,neiras....bufff tenemos tema para colapsar el "internete"...
Bimbas, veo que te mantienes en forma....cn todo eso que os metisteis en el cuerpo a mí no me levantais...
Ave rapaz ,cn nosotros la frase de "el mundo es un pañuelo" no funciona ...mira que me fijo cuando paso por catalunya para hacer el trasvordo a los ferrocarriles...pero nada!!!, pues contestándote a tu pregunta ...estic molt bè...y sobre las romerias, sigo dejándome llevar pero ahora por los del trabajo,la family y tb por las mamis del cole...vaya ! siempre que puedo...ahora os dejo un biquiño a todos, me voy a mis tareas domésticas como hace moucho y depués a trabajar....MUUUAAAA

covetas dijo...

!!!!!que laaargooo!!!! perdonarme todos pero es que cuando me pongo no hay quien me pare....
HOLA: liñares
Chiri
lamela
lasforxas
tospiro
jores
Chas
.........

jores dijo...

que pasa troncos,chiri,si,licor de merda,pilloute un pouco tarde,lasforxas,tu creo que eras o campeon das estrellas e a banderilla,unha estrella unha banderilla...falamos de campions de chupitos?,creo que son os que estan subidos no burro,26 cada un,correxirme si me equivoco...e logo quen e a camarera das coletas?.

jores dijo...

e logo que chupitos eran o suavizante e a lavadora moucho?,a min non me sonan...

chiri dijo...

Vale jores,eso eso quen é a das coletas?a covetas con rima e todo,

A Lamela dijo...

A chiri non sabera todo pero ainda anda ben posta na materia e Jores, mira que non acodarte da camareira, bueno pa se sinceira eu xa non me lembraba pero a imaxen fixome recordar. Por certo perdimos por 90 votos ¡¡¡¡¡¡¡A PROXIMA SERÁ!!!!!!!!!

corredoira dijo...

lamela é que a veces os malos tamen gañan.... pero peor pa eles...Si Si! os da burra creo tiñan un record ainda que Jores Jores a ti tamen se te daban bastante ben o tema ese dos vasiños pequeníños...que tal van eses viaxes? :P ... eu tamen recordo o cerebrito ese e a pinta era bastante chunga...Aghora non salimos dos chupitos de licor cafe e os de oruxo e eso porque sempre van depois dunha cea que e o que nos dedicamos ultimamente jeje
Por certo estaban bos os do últmo furancho... hai que repetir

corredoira dijo...

Covetas vemoste moi madraza.. eso esta ben...menos mal que hay alguen jeje
por certo había un chupito que se lle daba un golpe na mesa..e outro con lume ¿non?
Haberia que rescatar esa famosa lista...

corredoira dijo...

ah ( e que volvin a ler todos os comets again) Bimbas dalle saudiños o mechas ¿que tal? dille que se nos anime e nos visite por aquí e outra cousa juapiño..porfa plis mandame aquela foto famosa da queimada de barreiros pa hacer unha entradiña...

corredoira dijo...

Y entre chupito y chupito... os presento una nueva sección en el blog donde vereis enlces a blogs amigos.. do raposo e do colado do vento xa non fai falla que vos conte moito e dos outros dous hai un que ainda que ingles algo vos sonará xa que estan o ladiño nosa en Mer.... e do pais das últimas cosas.. foi un pouco o culpable de que me entrara a min ese gusanillo dos blogs.. A sua pricipal contribuinte é campurriana.. unha queridiña amiga miña antiga compañeira de estudios que nos anda entre Santiago e Coruña e que como veredes non se lle dá o tema nada mal.. biquiños e ahora si felices soños a todos. muakis y muakis

ursu dijo...

oíches Corredoira eu non te quero desanimar, pero, miraches (como dicides por Vigo) o grande que está Marco? Pois aínda estou esperando por unhas fotos que covetas me tiña que enviar dos seus primeiros meses de vida ... (Tamén tiña que seleccionar) Éche o que hai...
Bicos e apertas

corredoira dijo...

ursu!!! que way! unha mais de Veleigaz! e ademais a pequena eche faladoriñaaaaaaaaaa
benvida ¿que tal por as Coruñas????
bicos

moucho dijo...

Coño Ursula!!!!como che se ocurre meterte por eiqui? Cando queiras a revancha o party & co facemos outra chocolatada

corredoira dijo...

moucho esperate non te vaias...ti te acordas daquela foto da rosca tua e de liñares e lamela despois dunha noite looooooooga?? seica andabades en todas as guias gastronomicas... ando tras esa foto aver si a atopas..bicos

ursu dijo...

ala ala! Non sei se será boa idea que eu son pacífica...(ó chocolate apuntome)...
Andaba algo aburrida hoxe pola tarde e acostumo a cotillear este blog...jiji

covetas dijo...

!vaya1 prima ya sabía yo que no podía ser que no andubieras cotilleando por aquí.....una de las que más puede disfrutar de esas maravillosas tierras y que aún no se había decidido a deleitarnos con sus comentarios...estarías rebuscándolos , nooo?....jeje yo tb estoy soy pácifica....y mira! tengo un recuerdo: mi primer verano con un volante en mis manos por Monforte con una pequena como primera pasajera y yo sin carnet....jeje
Sobre lo de las fotos de Marco o de las que quieras mira que nos hemos visto así que nomepuedes guardar rencor... primita... yo soy así...si las quieres pués las cojes ....ahora cn él internete
es más facil ya nome tengo q desplazar a correos....!!!!QUE PERRA!!!!
APERTAS Y UN BICO muy grande, te
espero algúndía pr BCN tengo unas literas libres...

ursu dijo...

JAJAJA! Rencorosa dice... eso es bueno. Dios mio!!! ya no recordaba aquella odisea. ¡Que lástima! ¿Cuanto nos llevó llegar desde mi casa hasta el Helvetia? De noche, sin carnet y SIN LUCES!!! (Que no sabíamos encenderlas... Mi excusa eran mis 10 añitos!!!! ¿Cual era la tuya? Menos mal que los años dan cordura ... (o eso dicen,... yo es que soy una pipiola)

covetas dijo...

Antes de ir a cumplir cn mis obligaciones domésticas .....!COMO TRABAJAMOS, PRIMA! .....pues yo no recordaba lo de las luces, jaja.... mi escusa dices....no hay.. era tb una pipiola ...lo era ,lo soy y lo seguiré siendo...
agregame al messenger y continuamo otro díasino aburriremos al personal;)...MUÁ

lasforxas dijo...

saudiños para todos, vexo que non tedes descanso, un non entra no blo e cando volta casi ten que ler o QUIXOTE, a min iso de ler godeme bastante
jores creo que non era eu o campion das cervexas e as banderillas, que eu na decimo segunda xa paraba
buenoxa me despido e agora que xa me abriu a piscina no centro cultural e veño mais a menudo, espero estar mais o dia.
corredoirae lamela, cando queirades imos a outro furancho a tomar unhas tapiñas, biquiños para tod@s......

bimbas dijo...

Creo que no das cervexas llas banderillas o lasforxas, o irmao e máis eu dábamosllle bén....quen tamén lle gustaban era o tóspiro.

moucho dijo...

Por fin hoxe estiven co Tóspiro tomando un cafetiño,está en plena forma,cando o vexades ides temblar nenas

Liñares dijo...

Veamos, una semana sin estar por aqui y... me encuentro 34 comentarios ¡que locura!
Eso sí, el chupito verde se merece eso y mucho más! Que buenos momentos nos hizo pasar, o ¿eran malos? porque ojo para tragar un puñetero chupito!
Lo que no tenía desperdicio, era ver a los "nuevos" pasar por la novatada de probarlo! jejeje, vaya caras!
Besitos para todos!