28 may 2009

Los amigos de la "city"

¿Quién de todos vosotros no llevó algún amig@ al pueblo, a Galicia, o como más me gusta llamarla a mí; a la aldea? Os daré claro, mi punto de vista. Aquel de la que se va con esa nostalgia verano tras verano, pascua tras pascua….aquel de la que no pasaba en la aldea todos los días del año…porque aquel que sí quedaba, verano tras verano y pascua tras pascua quizá añoraba el marcharse y dejar la aldea en busca de otros horizontes…
Pues sí que somos complejos ..¿no os parece? Añoramos lo que no tenemos y si lo tuviéramos seguro no lo añoraríamos tanto…
Y concretando el tema que me desvío… nos visitaron un monton.. Ovidio, Paula, Marta, María, Chus, Gema, Elena, Rafa, Ivan, otra Elena, una amiga de Inma, David el amigo de Maki, Fer y Merce de Liñares….y muchos más que seguro me quedan en el tintero. Lo que está claro es que casi todos repitieron o quedaron con ganas de repetir… Allí hay algo especial.. os lo digo yo… Desde pequeñita recuerdo ir con mi madre en el Citroën 8 en aquellos viajes interminables de 4 y 5 horas…(conducía ella claro) y cuando entrábamos por Canabal ya nos daba el subidón y empezábamos a cantar, saltar… no sé, hasta el coche iba más deprisa…y digo yo ¿por qué?
Pues está claro el porqué. Nos lo pasábamos de rechupete!! Y eso se lo contábamos a todos para ponerles los dientes laaaaaaaargos de envidia; Nosotros teníamos aldea y ellos no je je!! Pero luego como buenos amigos nos los llevábamos a formar parte del montón como veréis ahora en las fotitos… que sé son lo que mas os gusta…besitos y boas noites que hoxe estou que caio…

¿se le ve la campanilla? (Chus)

o da campanilla parece que está vizco... (David)


Chas comias pouco ou? ( Elisabeth)


o do bañador na cintura e Ovidio


Chiri.. mira onde estas! coitadiña ela.. Moucho.. imitabas a Loquillo ou?...(Gema)

67 comentarios:

Chas dijo...

jajaja..molan as fotos, por certo corredoira, hai que comer pouco de pequenos para que os 30 non che apareza o que comiches de pequeno todo de golpe....ja

moucho dijo...

Oe imos facer unha cousa,como primeiro comentarista deste maravilloso blog,teño dereito a mandar algo.Cada vez que se poñan fotos novas,teraselle qu pedir permiso a dichos fotografiados pa poder publicar esa foto.O problema e k cada vez que Rosa ve unha foto miña pasa rindo dous dias.

bimbas dijo...

Oe, que creo que o primeir comentarista despois da anduriña, a lamela lla corredoira fún eu, pero estou dacordo co teu comentario

chiri dijo...

JA JA JA pois eu moucho vou pasar rindo catro días,que risa pero esa melenaza levabase ou,corredoira as mellores fotos estas sen dúbida...que risa,bueno e a do chas non ten desperdicio....nada de pedir permisos pas fotos,publicanse e punto ok.corredoira,anda que como salga eu nalgunha "máis" por ahí vou flipar,vou miralas outra vez..........

chiri dijo...

Ahora si que me reín máis ja ja ja dice o Juan que pensou que estaba por alí o CHIKILICUATRE.....oes eres clavao...que bueno,corredoira xa sabes hay que analizar as fotos varias veces e salen parecidos....

corredoira dijo...

pois queridos chiquilicuatre e bimbas.. ainda que algo mandades.. sinto decirvos que a Chiri tocoulle ter a última palabara..eu o que ela me diga..
Chas a cariña e a mismiña... e que me decides da foto dos vigilantes de la playa?..hai algo que non vai.. teñen a misma altura pero o bañador non coincide ¿? e esa mau na cintura mmmmmmm canto amorrrrrr

Liñares dijo...

Hola gente!!!

He estado fuera unos días pero... las fotos siguen sin tener desperdicio! y los comentarios ¡mejor todavía!
Estos días sin engancharme... lo he pasado fatal! esto es una droga ¡de las buenas, eh!

Lo de los amigos y la aldea ¡es cierto!
La vuelta al cole para mí resultaba un poco más fácil porque me pasaba la mayor parte del tiempo contándole a mis amig@s las aventurillas del verano. Eso sin entrar en detalle en los peinados de algunos...

Besitos para todos y ¡¡¡AUPA EL BARÇA!!!
La capital enmudecio y los merengues tuvieron que rendir homenaje al mejor!!! Ainsss! como disfruté!!

Liñares dijo...

Covetas, estoy contigo. Estas lecciones en galego ¡son todo un privilegio!

¡Bienvenido Chas! Ya veo que te has enganchado. Espero que no tanto como a las "pajitas" fumadas!!! ;-))

chiri dijo...

Cuanto tiempo liñares,xa ves que esto sigue viento en popa y a toda vela....que tal por las Asturies.....biquiño

liñares dijo...

hola chiri! X asturias muy bien! Pero... con mono de blog¡ he visto q lasforxas se puso ls pilas y te descubrio¡ Esos furanxos no tienen desperdicio¡ Aún recuerdo las risas q nos examos el año pasado¡ Besitos, me voy a comer¡

Raposo dijo...

Non debería meterme no que non me importa (ou si) pero eu non me fiaría algún elemento que sae nas fotos (non direi o nome pero creo que xa o coñecen en tódalas zonas de botellón de Barcelona).
Estades avisadas.

chiri dijo...

Raposo raposiño,e logo quen ves sendo,danos pistaaaassss guapo

corredoira dijo...

vaia co raposo.. pois se conoce os botellos de barcelona y é masculino redecense as posibilidades a dous.. o tospiro ou o moucho..
Chiri pa min que este raposo para por bolmente..

Raposo dijo...

Chiri: grazas polo de guapo. Corredoira: non te equivocaches moito, paro por Barantes (cando vou a aldea, claro).
Non coñecía este recuncho blogueiro pero este finde faloume del o amigo Verao. Asi que dende agora visitareivos a miúdo.
Apertas.

bimbas dijo...

¿Chiri, e logo nón sabes quén é o raposo? Igual é da arriba

bimbas dijo...

E pa darche outra pista.... o seu apellido comenza con S e acaba con L

jores dijo...

boas a todos,raposiño raposiño,creo que a ultima vez que vin a este raposo estaba comendo un coello,e dixome que estaba bo,ou sea que FALA,non te metes en nada,pode ser unha aportacion importantisima a esta cousa. vou tomar algo,que estamos a 35.

jores dijo...

por certo bimbas,esas non son pistas,son autopistas,e de 4 carriles.pareceme raro que tu poñas en duda a intelixencia de unha muller,bueno,tu sempre fuches moito de axudarlle.

moucho dijo...

Oe Bimbas,eu da arriba coñecía o Jovita,pero non sei se nos coñece il a nos.Cartero! que sorpreson machote,alegrome moitísimo que veñas axudarnos a lembrar aqueles maravillosos tempos.Estou por preparar unha serie como a de CUENTAME,pero entre nos.

Liñares dijo...

Esto se va complicando!
Bimbas ¡sigue dando pistas!
¿Conocemos todos a Raposo?
Covetas, preguntas tú o pregunto yo ¿qué significa "apertas"?

lasforxas dijo...

xa xa o do raposo vai ser un tema coma o da wendi e se non tempo o tempo .......saudos para tod@s

bimbas dijo...

Pois ser será como o da Wendy pero a mín dame que o moucho xa se da conta de quén é...llo Jores ándalle cerquiña, ou nón?

corredoira dijo...

pois eu andoche perdida...teño alí nun lexano recuncho da miña memoria un nome que empeza e termina como dices bimbas.. pero no lle poño cara ainda que si teño un recordo (no sei si fiable ou non).. pero non volo contarei se non dades mais pistas...
liñares apertas es abrazos..de esos cariñosos y fuertes que damos os galeguiños
lasforxas o millor a wendy eche amijiña do raposo..

luckie dijo...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh un raposo!!!!
miauuuuuuuu eu lisco por si acaso...

chiri dijo...

Bimbas xa cain,raposo tas cazao...xa non te escapas,saudiños

Raposo dijo...

Liñares: no problem; si non sabes que significa apertas mándoche bicos (eso si, sen lingua que aínda non temos suficiente confianza).
Chiri: no, si eu non escapo, estou desexando que me collas.

covetas dijo...

Rapooosooo...Barantes????...buf...eu que sei. Saludos ?y por donde paras en bcn?
Me tomé un tiempo para los preparativos de la fiesta de cumple de mi hija pero ya estoy aquí...HOOlaaa a todos
Muy buenas las fotos estais todos muy riquiños jeje.
Liñares, recuerdos a tu hermano ?conoce el blog?

Chas dijo...

Bos días, joer aquí xa hai mais fauna ca no coto de doñana..
Raposo telas a todas alteradas..eso de ser asi melosiño funcionache sempre??..jeje
Sau22

A Lamela dijo...

Haiche algo ben certo tenos intrigada a identidade do raposo, ¿tes algo que ver cas FFAA e o mar? A ver si te cazamos........Cartero??????????
Supoño que con todo isto estaras pasando unhos bos ratos, a ver si nos rimos todos ohhh.
Eu tamen andiben algo liada agora pero antes de ir durmir botolle unha ollada a este rinconciño de reencontros e lembranzas. Bimbas como vai esa nena, cando vides???????

bimbas dijo...

A nena vai bén, xa logo é tan guapa como o tío.

A ver se vamos ahí cara a segunda semana de agosto ¿Parece che bén?

Se buscas a identidade do raposo debes buscar máis pra diante no pueblo, o das FFAA é de Barantes de abaixo o raposo da arriba. Creo que inda che vai dar que pensar o tema hasta dar con il, xa sabes: os raposos sonche moi listos.

jores dijo...

lukie,pero tu non eras un can?porque fas miaaauuuu?,lamela,o unico que ten que ver ca marina o raposo e se algunha veciña se chama asi.

jores dijo...

ademais cas pistas que da o bimbas...! para os pes bimbas,solo che falta decir o nombre,repito,sempre complacendo as mulleres...

jores dijo...

por certo corredoira,si lle das posto cara o raposo despois ponlle pelo...

bimbas dijo...

Jores, no sí que as pistas que dás tu són menos claras ¿Nón? (Se lle dás posto cara ponlle pelo)

bimbas dijo...

¡Ahora que sí! Desde que entrou o raposo o galiñeiro as pitas andan alborotadas

Chas dijo...

Bimbas, agora si que xa me perdín, entre ti e o Jores, hai algun dos dous que non sabe quen é....Eu cria que o sabía xq dixo que llo dixera Verao o fin de semana e eu penso que staba diante, pero agora xa non sei quen é quen..polo tanto eu creo que o raposo este xa deberia dar a o rabo a ver..jeje..e que nos diga se xa ten preparada a inversión de fondos que nos prometeu....
Sau22 parroquia

jores dijo...

bimbas,a pista e clara porque tu o sabes,chas non a lies,quizas agora non axa que poñerlle tanto pelo,pero bueno,e eu non estaba cando llo dixo o verao.claro que sei quen e,"aunque vive en la riveira,es del valle"...non bimbas? di algo raposo,non te rias solamente.

moucho dijo...

Raposo eres malo de cazar.Oe raposiño,e que e pequeniño(outra pista)entrache no blog e revolucionache o galiñeiro.Raposo ten cuidadiño por Vigo(outra pista) que os antidisturbios non solo dan ostias en Bcn Sdos

bimbas dijo...

Chas, creo que tanto o Jores, como o Moucho e máis eu sabemos os tres quén é.....eso que eu nón estaba diante cando lle falou o Verao diste blog.

Cas pistas do Moucho casi que ti tamén o debías saber. Buscade por ahí que o raposo cando sae da "cova do raposo" tamén escribe no seu propio blog (pista)

Liñares dijo...

¿Que revoluciona a las gallinas?
Raposo ten cuidado que a la que te descuides ¡te salta un gallo encima! vaya cómo los has puestos a todos!! Siempre causas ese efecto?

Eso sí, queda claro que los de la zona te conocen bien...
Vamos chicos, darnos más pistas y os ganais unos vinitos! Paga la lianta del blog!!!

Ah! gracias por los bicos pero también me quedo con las apertas!

Liñares dijo...

Covetas, ya le doy los abrazos a mi hermano. Aunque ahora anda algo liado con el bebito y futuro compi de juergas de la sobri de Bimbas.

BImbas ¿segunda quincena de agosto? QUE TARDEEEEEEEEEEEEE!!
Qué vamos hacer sin tí tanto tiempo!!!

Raposo dijo...

Vamos a ver. Andades todos bastante despistaos porque din pistas falsas. Porque os raposos somos asi: falsos e desconfiados, pola conta que nos ten.
Chas: cando o Verao me falou deste blog ti desde logo non estabas diante, eso cho podo asegurar.
E o Moucho tamén anda despistao, que conste.
Pero non vos preocupedes porque a min pásame o mesmo ( e mira que os raposos temos bo olfato), de toda esta tropa so coñezo a identidade de Moucho e Bimbas, boeno e a do Chas claro, dos demais nin idea (xa me irei enterando).
Por certo tiña unha cousiña para mandarvos pero non vin que teñades correo electrónico no blog (eu non o vin polo menos). Si queredes darme unha dirección de correo vola mando, ou si non vos apetece facer público ese dato podedes entrar no meu blog e mandarme un correo a min. Como queirades.
Bicos e apertas.

corredoira dijo...

je je je poi si andamos alborotados..lasforxas onde tas? non estaras na comisaria?? menuda esta mañá por vigo..
raposiño acabo de poñerte o meu mail no meu perfil do blogue..xa vemos que tu es todo un experto no tema e ainda que non nos coñezamos moito seguro seguro nos vimos alguha ves.. bicos a tos

bimbas dijo...

Raposo, se queres mándame a mín esa cousiña e xa lla paso eu a autora do blog, o enderezo é: jdiaz@upcmail.nl

Eu nón sei si o Jores llo Moucho lle andarán moi lonxe na tua identidade, eu si que estou bén seguro que desta nón me equivoco.

bimbas dijo...

¡Ah bueno! Parece que se me adelantou a autora do blog por unhos segundos

corredoira dijo...

por certo esto vai pa bimbachina:
seguimos votandote de menos por aquí...
joressssss que pasou? tas de vacacios??

corredoira dijo...

bimbas juapo!! que fas a estas horas??? hai que durmirrrrrrr

bimbas dijo...

Xa sei, e que desde que visitei o Moucho durmo de día e vivo de noite

corredoira dijo...

xa.. ti e o moucho e o moucho e ti por barcelona bona...pois eu xa me vou a dormir..boas noites..ainda que lonxe todos por un lugar llamado veleigaz muakis

chiri dijo...

mama mia a que liou o raposo....que sepades que eu tamén sei quen é(bueno ou eso creo),

chiri dijo...

xa me parecia a min que este raposo saliunos muy espabilao.. conocendonos a todos,tal como escribía eso parecía,pero xa cantou,

Chas dijo...

Moi boas raposo eu non sei se como dis ti estaremos errados ou non, pero como no 99% estou seguro de quen es, e como nunca teño por costume mentir, cando falamos do blog de veleigaz con verao ti estabas o lado, outra cousa e que non te enterases.
sau22

Raposo dijo...

Chas, vale pode ser, e que estes días non tomei a pastilla para o Alzheimer. Teño para min que cando falei con Verao desto foi o domingo e ti non estabas. Pero pode ser que fora o venres no churrasco, agora xa me fas dubidar.
Outra cousa: acabo de mandarlle un correo a Corredoira (que non sei quen é) e o Bimbas. O asunto ten que ver contigo, espero que non te mosquees. Buen rollito, eh!!!

Chas dijo...

Raposo polo menos mandamo a min xa que son parte Implicada..non cres?..

chiri dijo...

Corredoira publicanos xa "eso" que che mandou o raposo...bueno co visto bo do implicado...aunque creo que tes permiso pa poñelo non chas?
Bueno estades invitadas/os o San Antonio en Bolmente,os de máis cerca vide e os outros celebrádeo como poidades....voume alá,bicos

Raposo dijo...

Mándocho, pero non teño o teu correo, Chas.

Chas dijo...

Zorrito, toma nota :german@fonca.com, mais que nada para que non haxa problemas ca lei de protección de datos q stá tan de moda jejej

Raposo dijo...

Vale, mándocho agora.

moucho dijo...

Oe,eu tamen me quero enterar.Raposo mdame esa cousiña tan importante que tes por eí rafamontbau@hotmail.com

jores dijo...

eu paso,poñome loco,xa non sei nin quen son eu,raposo,non vaciles,acaso non estabas fai un mes,mas ou menos,en un bar en sober e me dixeches que comese coello que estaba moi bo?,non sabes quen son?,jores procede de georje,ingles traducido por o sindo,creo,a bulses. estaba de vacacions corredoira,empecei a currar oxe.

moucho dijo...

Oe,Bimbas,teño que pasarme por Amsterdam antes do verán,pa seguir con esas longas tertulias que tivemos istes dias por eiqui,suerte de esa botella de licor de café que nos acompañaba hasta altas horas da madrugada pa que non nos dera o sono.Por certo,a unica novedade que hay por eiqui son....TRES COPAS mais no camp nou,digo esto mais que nada por si hay algún despistado por eí

moucho dijo...

Oe, Bimbas,por casualidade,non sería ven que me pasara outra vez por donde as tuas cpañeiras de traballo? Xa sabes que estou eiquí po que sea.

corredoira dijo...

ben pois despois da consulta do Chas a resposta textualmente foi: estas de coña?
habera guerra.. asique como eu sonche pacifista teñolle medo.. bimbas si te parece reenvia ti o irmanciño xemelgo do Chas...

bimbas dijo...

Moucho, pois xa sabes...a rapaza acábame de decir que si, que veñas antes do verao e que tráias a Rosa que así siguen unha cas clases de castalán lla outra cas de inglés.

Ahora que o da botella de licor café dice que nón solo nos quitaba o sono a nós, o irme a cama seica llo quitaba eu ela cos ronquidos.

Estivemos vendo onte outra vez as fotos e ela mexábase da risa ca foto da tarta que lle fixestes nún momento elí na cociña.

Xa sabes, animádebos e vide un fin de semana (ou máis)

moucho dijo...

O irmán xemelo do Chas,parecese bastante, quizais está un pouco mais moreno,non e Zorro?

Liñares dijo...

Y digo yo ¿qué pasó estos días? no me entero de nada!
Corredoria, destapa el lio y cuentanos!

TOSPIRO dijo...

Chas menos mal que despues creciste un pouquiñoooooooooooo!!!!
Una preguntilla el VITI anda por aqui????
Aún no tengo localizada a mucha gente.
Venga a seguir así!!!