19 may 2009

¡¡Cumpleanos Felíz para a nosa Lamela!!

Pois sí... hoxe tócame presentarme a min. Son A Lamela de Veleigaz e resulta que hoxe e o meu cumpreanos... mirádeme na foto que gracia me fai jejeje
Salvo algun achaquiño na rodilla e algún pasteliño que comin de mais ultimamente... podería decir que estou bastante parecida...
Ademais fixádemos que moderna son eu que xa daquela levaba o sobrepostos nas mangas que tanto vemos hoxe en día.. en fin e que unha esta divina se poña o que se poña ¿ou non? Pois na mais rapaces... vemonos por aquí e contade por suposto con outra mirinda por a miña parte. moitos bicos

41 comentarios:

corredoira dijo...

Feeeeeeliiiiiiiizzzzzz díaaaa!!!!!
hai cousas cas que se nace... e está claro que esta pequena e única e irrepetible!! Eche así!
marca original!por moitos anos que cumpla tranquilos todos que ela non cambiará!! e eso é estupendo ;)¿ou?

bimbas dijo...

¡¡¡¡¡Felicidades!!!!

A verdade é que xa o dixeches ti, que senón iba eu explicar o guapa que eres.....a verdade é que nón sei cantos carácteres se poden poñer niste cuadrado, pero seguro que nón me había chegar pa poñer todalas tuas virtudes.

O dito, felicidades e se nón queres comer máis pasteles, toma unha copa a miña saude

Anónimo dijo...

Felicidades Lamela, que riquiña...o que fai logo o tempo..jajajaja..
Pois si que foi fructífero o 19 de Maio, mi ma, que eu saiba hai outros tres mais que cumpren hoxe, Verao, Sabela e Ana Noguedo...bueno pois moitas apertas para todos eles.
Por certo Yores, xa podemos esperar pola tua mirinda..pero sentados, imosche por un Se BUSca...sau2222222

moucho dijo...

Felicidades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Xa parece que da un pouco de reparo comentar a edade,se somos unhos pequenos einda.Sdios

bimbas dijo...

Anónimo, por suposto nón sei quen eres (imaxino que a Chiri).

¿E logo tí nón sabes que normalmente o 19 de Mayo en Galiza suele marcharse a luz? Eche así, polo tanto a xente o nón poder mirar a televisión fai outras cousas.

Eche así a historia.

Chas dijo...

Jaja, perdoa Bimbas e que se me escapou o escrito antes de firmalo, son Chas, e que carallo ten que ver que se apague a luz en Maio, bueno ahí en Holanda si que os facedes dun día para outro , pero e que en figueiroa van feitos a navalla e levamos mais tempo...jejejejeje

covetas dijo...

!!!!!FEICIDADES PEQUENA!!!!
Mi hija me dice siempre: mami quiero un vestido de princesa...y esque me ha salido coquetilla como ésta princesita de la foto que lo fué y lo sigue siendo (la que tiene "xic" nunca lo pierde)...!!!que sonrisa! !!!estás para comerte!!! UN BESAZO y nos vemos en alguna de tus mirindas..

bimbas dijo...

Coño Chás!!! Que milagro!!

Pois tés razón, eiquí són dises que os encargas oxe e mañán chos trán por correo exprés

bimbas dijo...

así salen rubiños e cos ollos azules. Nón lles dán tempo a que lle seque o pelo nín os ollos

corredoira dijo...

Chas!!! eu non sei de onde ven o teun nome... pero xa me fixen, se non te importa, a miña propia historia...
é esta;
resulta cun día nunha batalla campal desas de historia nunha carretera chea de polvo feito por as palas que abrian un camiño...( vease foto do camiño histórico na portada do bloc)os choros dun pequeno escoitáronse kilometros a redonda... unha pedra chegaralle a súa cabeciña e o sonido que fixo o bater con ela foi.. chassssssss....
Moitas felicidades tamen para o clan do 19 logo..Verao, Sabela e Ana

Chas dijo...

Corredoira, a idea non é mala, porque para que todos estes empezaran a mezclarse tiven que apañar eu unha pedrada na cabeza..eche unha risa..je.
ahh. e gustariame saber que ian facer os da burra direitiños a corte apartandolle un xa o rabo...en fin..

lasforxas dijo...

moitiiiiiiiiiiiiiiiisimas felicidades

lasforxas dijo...

teño que darlle a razon ao moucho no que di que parece que nos da vegoña dicir a nosa idade pero non temos que tela que xa quixeran moit@s te os nosos 25(+-).
saudiños para tod@s !!!!!!!!!!!!

A Lamela dijo...

Hola rapaces acabo de chegar ainda agora e voume con 36 a cama cunha enchenda dos vosos comentarios e cun sorriso de felicidade asi da gusto cumplir anos, por certo felicidades tamen a Verao, Sabela e Ana e ainda que ela non cumpla anos hoxe un bico moi grande para a "argalleira" do blog.

covetas dijo...

Lamela: ¿que es enchenda???...con éste blog estoy aprendiendo gallego , a veces tengo que leermelo 2 veces para entenderlo pero aún así hay palabras q se me escapan......Una ayuditaaa...

corredoira dijo...

covetas la verdad no encuentro palabrita en castellano.. pero es así como "un monton de"..por cierto dale gusto a tu peque con el vestidito de princesita ...¿quién no quiso ser princesa alguna vez? sí, sí seguro tu tambien wendy!

chiri dijo...

Bimbas carajo eu no me cambio de nome,sigo sendo a chiri...boísimo estaba lendo o comentario do anónimo e veuseme (non sei porque )a cabeza o chas,,e de repente vexo chas...que bueno.Chas menuda temos montada eiqui...
FELICIDADES LAMELITA!!!!

Chas dijo...

Boas, chiri, sabemos xa algo do das mirindas?.jeje, pois si a verdade e que esta guay a que argallastes aquí.
bueno parroquia son horas de ir marchando que xa stivo ben..
ahhh.. bimbas ti sabes en que se parecen as mulleres as uralitas???

CONTINUARA...jeje

A Lamela dijo...

Bueno Covetas xa ves que a Corredoira adelantouse, por certo estou con ela no de cumplirlle o gusto a pequena. E con respecto a carcajada do Chas ¿querasme dicir que xa non estou coma na foto, a ver si levas outra pedrada????????? ¡que graciosillo o rapas!!!!!!!!!!!!! E resolvenos pronto a adivinanza.

bimbas dijo...

Pois nón Chas, nón o sei

covetas dijo...

Claro q siiii...."brothers" pues tiene 3 parecidos y hasta los pies ,zapatitos de tacón de sevillana,clips de la Hello KITY,bolso de la Barbi, aerógrafo de tatoos,cuentas para hacerse sus collares.....vaya que a mi princesita no le falta de nada y claaarooo es que a la mami tb le gusta...jeje.
Lasforxas: a los románticos ...los q después se convirtieron en hippies les encantaba vivir la vida o soñar para alejarse de ella...yo pienso que eran los que la sentían de tal forma que les permitía mantenerse jóvenes....Uffff q verguenza!!! a mi edad ...jeje

Anónimo dijo...

Felicidades a ese clan q no conozco...(creo)
Chiri o Bimbas :¿quien es Chas?
estos pequeniños se me escapan....
Hasta logo rapaces teño que regresar a mis responsabilidades....vou facer as camas...jeje

covetas dijo...

Que me clao...la anterior es la covetas....no me ha entrado otra vez la vena misteriosa...!tranquil@s! SON EEEEUUUU

bimbas dijo...

Pués Chas estuvo desde el primer dia involucrado en todo el tema, ese que recibió la primera pedrada cuando se estaba haciendo la carretera de Veleigaz a Airexa.

Digámoslo así: sin el la historia habría sido otra.

jores dijo...

felicidades corre,a min pasame como o lasforxas,pensades que temos un aparato destes diante todo o dia...por cierto lasforxas,si es un delincuente,que na miña tele vese o tirachinas,os petardos e o pasamontañas que levas no bolsillo de atras,AJITADORES,JAJA.agora esplicate ante os que non ven a tvg.

jores dijo...

non sabia que as pedras facian chassss o dar na cabeza,e chas,esta corredoira sempre inventando,dillo tu que a min dame a risa.por certo,xa estuvo a liñares de cumple? a no,que era mentira,pero como moitos non o saben, e liñares.

jores dijo...

non sabia que as pedras facian chassss o dar na cabeza,e chas,esta corredoira sempre inventando,dillo tu que a min dame a risa.por certo,xa estuvo a liñares de cumple? a no,que era mentira,pero como moitos non o saben, e liñares.

jores dijo...

perdon....dios,parece que entro con gana de gerra,e que unha vez que me poño,saudos a todos,ah! bimbas,tes razon,existe un antes e un despois dende o tema do chas.

jores dijo...

xa a ultima...chas eu tamen quero saber o das uralitas.

Chas dijo...

Mi ma yores, tas espídico...non che dan mais os dedos..jejeje.
A min tedesme liado cos nomes estes menudo cacao...joer. que carallo é quen?

Pois como di o carpinteiro de suairexa as uralitas se non as clavas ben, voan.
Que non se me altere ninguen....sau2222

lasforxas dijo...

jores pois si que andas fino, por que eu ainda non cheguei a casa e xa son as 19:30, faltouche tempo para delatarme......perdoa que non empezara cun saudo asi que ahi vai boas tardes a todos e todas, covetas non poñas iso de ¡A MIS AÑOS!.... que todos rondamos a mesma idade os 25 ¡SEN RIMA EHHHHHHH!

lasforxas dijo...

lamela xa me daras indicacions de donde e o furancho ise que ten as empanadillas de choco e o bo viño , para darlle o visto bo........saudos a tod@s......

TOSPIRO dijo...

Lamela MUCHAS FELICIDADES!!!! con un poco de retraso.
Es que esto de trabajar de noches me tiene un poco descentrado.
Ya veo que el Blog esta animadete..... como me gusta!!!
Estoy un poco perdido con los nombres.... pero investigaré como buen profesional.
Os he dicho que me encanta todo esto?????......

A Lamela dijo...

Jores, seguro que es ti????????? NOn sei eu,de todas maneiras temos esas mirindas pendentes....
Agora xa estamos todos enganchados, por certo Chas houbo algun percance cunha cuberta por ahi, seica non estaban ben clavadas as pezas???

A Lamela dijo...

por certo creo que temos esquecido o de que po 31 temos unha ruta pendente por as terras de Sober, espero que se apunten todos os que poidan, xa nos iredes contando si queredes informacion mandade mail a Corredoira que xa volo remite ela.
E o do furancho hai que falalo pois xa sabes que a medida que van acabando o viño cerran, hai que estar pendentes temos que concretar dia e hora OK.

corredoira dijo...

Este yores que se nos perde e cando aparece arrasanos e repítenos os comentarios por se acaso non nos enteramos.. pero da mirinda ¿que?
Lasforxas porfa explicalle ti o chas e o tospiro o do ¿quen e quen?
por certo chas eu non o pillo..¿uralita? ¿clavar? seran os clavos ¿ou?

corredoira dijo...

Ahh e outra cousa lasforxas.. o teu vai de algo que pasou esta maña? non estarias ti no barullo?

anduriña dijo...

¡que vos ratos pasades!
a corredoira non para de rir no ordenador.besos a todos

moucho dijo...

Joder uns dias sin pasar por eiquí e non vexas como está esto.Ahh por certo, onte a noite o lado do CAMP NOU parecía un día de pascua,non paraban de tirar(e botar)cuetes,Que pasaría? Sabes algo Bimbas? Preguntalle a teu irman se sabe algo? Ven vidos anonimos....Chas...

TOSPIRO dijo...

Ei!!! Moucho como va???? mira que estamos cerca y no nos vemos nunca que mariconzonnnnnnn!!! tenemos que quedar para hacer un coffe que te explicaré unas cosillas.
Por cierto a ver que pasa este miercoles no??? espero tener mucha faena!! jajajaja FORÇA BARÇA.
Un Saludito para todos.
Bimbas pasame tu correo, ok???

bimbas dijo...

Tóspiro,

Ahí vai o correo: jdiaz@upcmail.nl

Moucho,

A verdade é que nón sei que pasaba no Camp Nou, igual celebraban a pascua retardada? Eillo de preguntar o meu irmao a ver se o sabe.