29 abr 2009

Arantxa

Hola, soy Arantxa tengo sólo unos días y ya me han habaldo de vosotros.. Aún estoy un poco liada con todos y personalmente sólo he conocido al tío Bimbas...Darme tiempo y poco a poco iré enterándome de todo..Me llaman por aquí baby Diaz Araya pero creo que por ahí me vais a conocer como .. a filla do Bimbachin ou a netiña da Saladina, a filla da Estrella, da Airexa de Figueiroa!
A este de aqui abajo ya lo conoceis... Es mi papá. A mí me pillaron acabndo la palabra Figueiroaaaaaaaaaa

Otra vez mi papa... A ver si os cuenta que estaba pensando.

18 comentarios:

corredoira dijo...

Hola Arantchiña!!dicen por ahi que vas a ser tenista e eu non sei pero o deporte do carriño pola costa abaixo como a tia penso en que o vas a practicar tamen ¿cando ves?

moucho dijo...

Moitas felicidades!!!!!Oe ponlle o chupete que lle regalou o Bimbas,que a pequena algun dia a de entender de futbol.Xa a iremos ver un dia a Rosa e mais eu.Sdos

A Lamela dijo...

Bueno Bimbacho xa tes a tua pequechina nos brazos, pa cando te vexamos xa estaras feito un padrazo, Noraboa y cuida moito dela e da nai, que polo de agora ainda andara un pouquiño dolorida, un bico moi grande, por certo recibiches o sms?

liñares dijo...

enhorabuena! Muchas felicidades a los dos! Arancha ya tengo un chavalito para tu pandilla. Asi luego podrás tener historias tan divertidas como las nuestras! Bimbas, muchas gracias x las fotos! BESITOS

bimbas dijo...

¿Liñares, que fotos?

chiri dijo...

Jova que guay...que tal se porta esa pequeniña? bimbas que se sinte..ale a por unha primiña....

lasforxas dijo...

noraboa bimbachiñas, ogalla os demais que andan escribindo neste block, tomen un pouco de exemplo, por que a maioria xa se lles queima o arroz...

moucho dijo...

Bimbas,a afillada non lle hs poñer o chupete ou? aunque sea sin que te vexa o pai carallo Sdos

corredoira dijo...

bimbachin ti nin caso e a pequena con chupete como os de toda a vida vamos blanco blanco...o do arroz lasforxas e que o noso creo coce a fogo lento :P..
Outra cousa q queria decirvos:
a cabo de chegar e o primeiro que vexo e o blog!e que me tedes totalmente enganchada!!! Diossss creo que teño unha adiccion!!muaks

chiri dijo...

Non eres a única corredoira que tas enjanchada este lasforxas enjanchanos a todas ji ji...adivina adivinanza..

moucho dijo...

E que o do chupete solo sabe o Bimbas e mais eu de que vai o tema Bimbas ponlle o chupete goder( por non decir joder)

Liñares dijo...

Qué arroz? esto ya no se pasa! El truco está en disfrutar mientras se cocina ;-)

Corredoira, todos estamos enganchados! Mira qué droga nos has dado!
Ya te conté que el otro día me conecté desde un móvil ¡menuda odisea para escribir y leer en esa pequeña pantalla!
Ainss! la que has montado!

O PEQUENO DA CASTORA dijo...

Espero que o neno teña os labios mais pequenos que os do pai

corredoira dijo...

buenoooooo e ahora o pequeno da Castora! Imos ver mmmmmmm se non me iquivoco e tes algo que ver con las forxas..... dille que se deixe de tanta Cataquese e nos volva o blog!

corredoira dijo...

por certo p.da castora Arantxa eche un nome de nenA..

covetas dijo...

felicidades peque ....otra más para figueiroá... a ver si puedo ir a presentarle una amiguita y un hombrecito muy guapo, nos vemos...

lasforxas dijo...

corredoira andiven un pouco perdido pero agora xa voltei, e que isto de ter fillos come moito tempo... buaaaa e que eu son de carall.... por lado digovos que se vos pasa o arroz e polo outro que os fillos comen tempo pero a vida e asi ,.. bicos.

Anónimo dijo...

Ei!!! Binbachoooooooooo enhora buenaaaaaaaa......no ibas moreeerrrrrrr...... has encontrado a tua muller, hazme una patatiñas fritassssssss!!!! jajajajaj que buenoooooooo que tiempos aquellos.