24 mar 2009

Paseando por el palacio

Podreis ver que tenemos una nueva sección en el blog dedicada a la historia. Este fin de semana pasado hemos estado en la "realidad" de un lugar llamado Veleigaz fy ademas de recibir unos cursillos de como plantar un arrbol...el amigo Yores nos llevó de ruta histórica por el Palacio de Sober!! Por unos instantes nos hemos transportado a la edad media paseando entre esa pasada de palacio... He buscado información sobre la historia y rehabilitación de este palacio y se me ha ocurrido poner un nuevo apartado en el blog donde poder colgar estos enlaces.
Animaros a estas lecturas interesantes y os propongo con ello una nueva adivinanza relacionada con estos dos primeros enlaces!!
¿sabeis cuando está prevista la nueva apertura?

16 comentarios:

corredoira dijo...

Oe! e que tal si facemos unhas desas cenas nosas aqui??
mmmmmmmmmm non estaria mal....
pero eu sigo preferindo o churrasco :))

Anónimo dijo...

Primavera 2010 se Dios quere

Anónimo dijo...

Bimbas!!... vexo que te aplicas eh!!
xa que estás tu moi católico..
¿porque nos fadedes uha escapadiña e vides na Semana Santa? E a festa do patron, supoño ben amigo teu, San Salvador de Figueiroa..jeje

Anónimo dijo...

Claro que é amigo meu, pero por moito que lle queira, nón vai ser posible ir en Semana Santa. Delego no Moucho e na miña irmá que seguro que sí que estarán por esas fechas

A Lamela dijo...

Bimbas tomaremos algo e daremos unha volta maios a Igrexa no teu nome na procesion Je Je Agora a pensar que xa queda menos po veran.

Liñares dijo...

Yo también quiero unirme a esa vuelta por la iglesia, aunque... lo tengo complicado con tan pocos días!

Bimbas,queda ya nada para el veranito!!!!

bimbas dijo...

Poquito, poquito.....

moucho dijo...

Liñares, tes dias a pares,e cmigo non te compares....que estou mais lexos e o sbado(sabadete)si dios quere estou eí.A feira do viño e a pascua son sagradas.Levo 12 anos en Bcn e non fallei ningun ano.Non hay Galego que ame tanto a terra como eu.GALIZA UNICA.

chiri dijo...

Moito falades pero a volta a iglesia haber quen a acaba dando....o padre casares me parece a min. Liñares ves en semana santa?

corredoira dijo...

chiri te mando ahora un correo pa que seas a nova contribuinte do blog ok?bicos

chiri dijo...

Vale estaba mirando como se pondría eso porke estades todos menos eu...ponme ponme

A Lamela dijo...

Liñares Carmiña viene el Juevas en Furgo pa Noia, quedo de decirma si tienen sitio cando lo sepa te llamo, de todas maneras prepara todo.
Alegrome de escoitaros a todos pero ainda queda o Bimbacho e outra señorita por ahi que non dan sinais de vida a ver pon onde andan.

bimbas dijo...

Pois, Moucho....eu levo 32 anos en Holanda e nunca estiven nín a pascua nín a feira do viño.....ahora que si, nón sei se nón amaréi tanto a terra coma tí....je, je, je

Liñares dijo...

Bueno, bueno, pués yo no soy gallega, voy y vengo a la Pascua cuando puedo, pero... estoy enamorada de todo aquello!
BUeno va, y... de vosotros! jejeje.

Chiri, si puedo me escapo para daros un poco la lata!
Mientras tanto, delego mi vuelta a la iglesia en Moucho. Eso sí, no vale llevar un vinito en la mano!

moucho dijo...

Este año daré la vuelta por ti Liñares,pero e que casi sempre chove e mollanse os pes na quelas herbas,como os de liñares nunca veñen limpar a iglesia

chiri dijo...

Ok liñares mantendremoste informada da volta...